Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتصاب کارکنان نروژ می‌تواند تولید نفت و گاز این کشور را روزانه ۹۰۰ هزار بشکه معادل نفت کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از اسلو، انجمن نفت و گاز نروژ (NOG) روز جمعه (چهارم مهرماه) اعلام کرد که شرکت‌های نفتی نروژ قصد دارند در صورت اعتصاب کارکنان، ۲۲ درصد از تولید نفت و گاز این کشور یا ۹۰۰ هزار بشکه معادل نفت در روز را تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه اتحادیه روز چهارشنبه (دوم مهرماه) گفتند که ۳۲۴ نفر از ۷ هزار و ۳۰۰ کارمند بخش دریایی قصد دارند از ۳۰ سپتامبر (۹ مهرماه) در صورت شکست در مذاکرات پرداختی سالانه خود با کارفرمایان، اعتصاب کنند.

اگر واسطه منصوب‌شده توسط دولت نروژ نتواند با این اتحادیه‌ها به توافق برسد، اعضای اتحادیه واجد شرایط اعتصاب خواهند بود و اختلاف‌ها بیشتر می‌شود.

نروژ کمی بیش از ۴ میلیون بشکه نفت در روز نفت تولید می‌کند که نیمی از آن به‌صورت نفت خام و دیگر میعانات و نیمی از آن گاز طبیعی است و این موضوع این کشور را به یکی از منابع عمده انرژی جهانی تبدیل کرده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: نروژ اعتصاب کارکنان کاهش تولید نفت و گاز نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید در بخش کشاورزی استان اتفاق خواهد افتاد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در این دیدار ضمن تشریح اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی، مصوبات سفر در بخش سازمان جهاد کشاورزی استان،گفت: برای سال جاری در تخصیص منابع حوزه بخش کشاورزی عنایت ویژه وجود دارد تا جهش تولید در بخش کشاورزی استان اتفاق بیفتد. هوشنگ محمدی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در حوزه کشاورزی نقش بسزایی در تامین معیشت مردم دارد، افزود: استعداد این منطقه در حوزه دامی باید بیش‌از قبل مورد توجه قرار گیرد. محمدی با اشاره به اعتبارات حوزه تملکی سال گذشته در خراسان شمالی تصریح کرد: در این زمینه ۶۳ درصد از اعتبارات سازمان جهاد کشاورزی استان جذب شده است. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در خصوص ساخت مسکن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و پیگیری استخدام نیروی انسانی در این سازمان، گفت: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده و برنامه هایی از جمله برگزاری آزمون جذب نیروی متخصص مختص وزارت جهاد کشاورزی برای رفع این مهم در دستور کار قرار دارد. استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی در تمام ابعاد، مساعدت وی را برای تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی و اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری به استان برای پیشبرد بهتر اهداف در این بخش را خواستار شد. محمدرضا حسین نژاد با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد از پست های سازمانی در استان خالی است، پیگیری برای اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز و تکمیل پست ها و همچنین توجه ویژه به مسکن کارکنان را مورد توجه قرار داد. وی با اشاره به اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان، خواستار مساعدت در تخصیص کامل این اعتبارات، برای پیشبرد اهداف و اعتلای بخش کشاورزی شد. استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی و جهش تولید در بخش کشاورزی در استان بهره ببریم. در پایان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز گزارشی از برنامه سال جاری این سازمان و کلنگ زنی مسکن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در شهرستان بجنورد و همچنین آغاز عملیات اجرایی مسکن کارکنان در شهرستان جاجرم ارائه داد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد
  • جهش تولید در بخش کشاورزی استان اتفاق خواهد افتاد
  • تولید نفت ایران به ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه در روز رسید
  • برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • نفت ۱۰۰ دلاری؛ دور یا نزدیک؟
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس
  • هشدار افزایش بهای جهانی نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار در صورت تشدید تنش ها در خاورمیانه
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان
  • قیمت نفت کاهش یافت