Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:19:34 GMT

بارش‌های پراکنده خراسان رضوی را در برمی‌گیرد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۵۴۴

بارش‌های پراکنده خراسان رضوی را در برمی‌گیرد

مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های قوچان با ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و سبزوار با  دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین بوده‌اند، بیان کرد: طی همین مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۱۱ تا ۲۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، افزود: بیشترین وزش باد از شهرستان تایباد با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جو در سطح استان پایدار است، اظهار کرد: از فردا بعد از ظهر شاهد افزایش ابرناکی، سرعت وزش باد شدید و بارش‌های پراکنده به ویژه در نواحی شمالی و غربی استان خواهیم بود، همچنین در مناطق کوهستانی تشکیل مه و کاهش دید را هم پیش‌بینی می‌کنیم که احتمال آبگرفتگی هم وجود خواهد داشت.

اثمری گفت: از روز دوشنبه شاهد کاهش قابل ملاحظه دما در سطح استان خواهیم بود.

کد خبر 5032941

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی مشهد کاهش دما ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش‌ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده‌های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان 
  • بارش پراکنده در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت