Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ازبکستانی سابق استقلال معتقد است برنده دیدار نماینده کشورش با آبی‌پوشان ایرانی یک پای فینال لیگ قهرمانان امسال است.

سرور جباروف هافبک ازبکستانی سابق استقلال در گفتگویی در خصوص دیدار امروز این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: به نظرم این بازی مهمترین دیدار این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و هر تیمی که بتواند در این دیدار به پیروزی برسد یک پای فینال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من خاطرات خوبی با استقلال دارم آنها یکی از تیم‌های پرقدرت فوتبال آسیا هستند به هر حال پاختاکور هم تیم کشورم است و نماینده ازبکستان محسوب می‌شود امیدوارم هر تیمی که شایسته‌تر است بتواند در این دیدار به موفقیت برسد.

جباروف درباره اینکه این روزها مشغول انجام چه کاری است، گفت: مشغول فعالیت در تیم زیر ۱۷ ساله‌های ازبکستان هستم دوست دارم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان بگذارم و امیدوارم که بتوانم در این راه به موفقیت برسم.

منبع: ایلنا

کد خبر 446290

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرور جباروف تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال پاختاکور ازبکستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از مارکا پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی در مورد شکست مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی گفت: این بازی فوتبال است و ما در مقابل رئال بازی خوبی انجام دادیم وسراسر تهاجمی بازی کردیم و در تمام آمار‌ها بهتر بودیم، اما در ضربات پنالتی باختیم و این یعنی فوتبال و شاید اگر در رشته‌ای دیگر بود ما برنده این بازی بودیم، چون در تمام آمار‌ها از رئال پیش بودیم، اما برای پیروزی مقابل رئال باید ۱۰۰ درصد باشید و ما نبودیم.

وی در مورد بازی تدافعی رئال مادرید گفت: این تاکتیک این تیم بود و تصمیم کارلو، من به آن احترام می‌گذارم آنها خوب مقاومت کردند و تا لحظه آخر جنگیدند.

گواردیولا افزود: این شکست بسیار دردآور بود، اما فوتبال همیشه پیروزی نیست و گاهی شکست هم دارد و ما باید بلند شویم و دوباره برای رقابت‌های آینده کار و تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • روئینگ انتخابی المپیک/ مجلل به فینال رسید
  • کنایه تندوتیز امیرحسین صادقی به پرسپولیسی‌ها
  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم