Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@05:31:25 GMT

توقف نماد معاملاتی 3 بانک در بورس

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۶۲۴

توقف نماد معاملاتی 3 بانک در بورس

خبرگزاری آریا - آخرین لیست منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران نشان می‌دهد که از بین 39 نماد متوقف شده در تالار شیشه‌ای نماد 3 بانک نیز حضور دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، لیست نمادهای متوقف شده در بورس تهران حاکی از آن است که 39 شرکت با توقف معاملاتی مواجه شده اند که در این فهرست 3 بانک «صادرات، کارآفرین و انصار» نیز حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اطلاعات منتشر شده نماد بانک صادارت به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت، بانک کارآفرین به دلیل برگزاری مجمع در خصوص تصیمم گیری درباره افزایش سرمایه و بانک انصار به دلیل تعلیق در کنار 36 نماد دیگر در وضعیت توقف معاملاتی قرار گرفته اند.
به گزارش ایبِنا، از سویی دیگر، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه باعث توقف نماد شرکت های آسان پرداخت پرشین «آپ»، گروه صنعتی پاکشو «پاکشو»، درخشان تهران «پدرخش»، کشتیرانی «حکشتی»، آهنگری تراکتورسازی ایران «خاهن»، لبنیات کالبر «غالبر»، بیسکویت گرجی «غگرجی»، قند اصفهان «قصفها»، کاشی پارس «کپارس»، تولیدی کاشی تکسرام «کترام» و سرمایه گذاری نیرو «ونیرو» شده است.
همچنین تعلیق نماد معاملاتی نیز نماد شرکت های صنایع آذر آب «فاذر»، کنتورسازی ایران «آکنتور»، مشاین سازی نیرو محرکه «تمحرکه» و صنایع کاشی، بانک انصار «وانصار» و سرامیک سینا «کساوه» را متوقف کرد.
افزون بر این، شرکت های بیمه البرز «البرز»، بورس اوراق بهادار تهران «بورس»، سازه پویش «خپویش»، پاس سرام «کسرام» و فرآورده های نسوز پارس «کفپارس» به دلیل برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده «درخصوص تغییر سرمایه»، تجارت الکترونیک پارسیان «رتاپ»، لعابیران «شلعاب»، شیر پاستوریزه خراسان «غشان»، لامیران «فلامی» و بانک کار آفرین «وکار» به دلیل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده «درخصوص تغییر سرمایه» و جام دارو «فجام» به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده متوقف شدند.
افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب نماد به پرداخت ملت «پرداخت» تغییرات بیش از 50 درصد در 15 روز متوالی نماد توسعه و عمران امید «ثامید»، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف-ادامه توقف حداکثر برای دو روز کاری نماد سرمایه گذاری تامین اجتماعی «شستا» و افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف نیز نمادهای شیر پاستوریزه پگاه اصفهان «غشصفا»، آلومینیوم ایران «فایرا»، داده پردازی ایران «مداران» و بانک صادرات «وبصادر» متوقف کردند.
نماد اصلی کارگزاران بورس اوراق بهادر «کبورس»، نهادهای مالی بورس اوراق بهادار «نبورس» و داده گستر عصر نوین های وب «های وب» متوقف شده اند.
فهرست نمادهای متوقف شده در بورس تا اول مهر ماه 99


-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افشای اطلاعات با اهمیت دلیل برگزاری برگزاری مجمع بورس اوراق متوقف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید