Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین-فائزه مومنی؛ مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام تغییر مسیر تردد ماشین‌های حامل سوخت از انبار نفت شهران به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت:صبح امروز جلسه‌ای با مدیران انبار نفت شهران داشتیم که طی آن بنا شد راه حل کوتاه مدتی برای ایمن‌سازی حمل و نقل حدود ۳۰۰ تانکر که در شبانه روز اینجا سوخت‌گیری کرده و در سطح شهر توزیع می‌کنند،اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برای اینکه تانکرها از محل بافت شهران شمالی و جنوبی تردد نکنند که در گذشته سوابق واژگونی به خاطر شیب زمین داشته و بنزین در محل بافت مسکونی سرازیر شده، فعلا به صورت موقت راهی به شکل ایمن سازی شده ایجاد خواهد شد. راه جدید از داخل ضلع شرقی انبار نفت احداث و از بیرون هم که حدود 350 متر است جاده کشیده می‌شود تا محل رفت و آمد و عبور تانکرها مستقیما به سمت بلوار سیمون بولیوار  و باکری شمال اتفاق باشد.

 رییس کمیته بودجه و نظارت شورتی شهر تهران با بیان اینکه این اقدام باعث ایمن‌ شدن تردد می‌شود،با اشاره به موضوع انتقال انبار تاکید کرد: در مسأله انتقال انبار نفت در گذشته تفاهم‌نامه‌ای میان آقای نوزری وزیر سابق نفت و آقای قالیباف  در سال 1384 امضا شده بود و بنا بود این اتفاق بیفند اما قرارداد دنبال نشد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اجرایی شدن فرایند انتقال انبار نفت زمان‌ و هزینه‌بر خواهد بود اما در دستور کار است،گفت: فعلا برای ایمنی رفت و آمد ۳۰۰تانکر فوق بهترین اقدام احداث جاده جدید است. تصمیم گرفته شده یک کار گروه مشترکی بین پالایش پخش و شهرداری منطقه پنج تشکیل شود که این مسیر طراحی و برای ساخت آن اقدام شود.

فراهانی در پاسخ به پرسشی درباره ایمنی مجموعه انبار نفت،تاکید کرد:نگرانی درباره فضای داخل مجموعه کمتر است چون استانداردهای بسیار دقیقی وجود دارد.در عین سازمان مدیریت بحران به طور مرتب در تماس بوده و‌گزارش تهیه می‌کنند.

این عضو شورا اضافه کرد: البته اخیرا سازمان مدیریت پدافند غیر عامل که زیرمجموعه ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح است نامه ای داده و پیشنهاد و نظر صریح آنها هم مبنی بر انتقال مجموعه انبار نفت است اما تا عملیاتی شدن کار زمان طولانی سپری خواهد شد و شاید یک پروژه ده ساله از ابتدا تا انتهای کار باشد.

این عضو شورا در پایان گفت: اما ساخت این جاده کوتاه مدت است و در دستور کار قرار می گیرد تا حداقل مطمئن شویم موضوع رفت و آمد تانکرها ایمن است.

پربیننده ترین تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس تعطیل نیست پاسخ به شبهات فعالیت "سمن سراها" در تهران واکنش محسن هاشمی به مشکل ارائه وثیقه شهرداری برای اوراق مشارکت حمل و نقل عمومی/ به توان مدیر ربط دارد! چرایی منتفی شدن نامگذاری معبری به نام شجریان افزایش تعداد معتادان متجاهر در خیابان‌های تهران/ تشریح اقدامات سازمان همزمان با آغاز فصل سرما

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری شهرداری تهران مجید فراهانی انبار نفت احداث جاده انبار نفت شهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت انبار نفت رفت و آمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)

عصر ایران - طراح داخلی و طراح Kseniia Kolesnikova، خانه شیشه ای را به عنوان یک اقامتگاه مستطیلی که میان ارتفاعات سنگی کوه قرار گرفته است، به تصور می کشد.

این سازه که به لطف مجموعه ای از ستون های غوطه ور در آب بر فراز یک دریاچه شناور است، شامل بخش هایی از یک کانتینر حمل بار است که تقریبا به طور کامل با پانل های شیشه ای بزرگ پوشانده شده اند و به مناظر بدوی و سورئال اجازه می دهند تا بخشی از فضاهای زندگی داخلی باشند.

Kolesnikova نمای بیرونی را با یک پوسته فلزی زنگ‌ زده پوشانده که از خانه ‌های ماهیگیری کوچک الهام گرفته شده است.

فضای داخلی خانه شیشه ای از یک پالت رنگی یکپارچه و از جنس شن و ماسه و سفال ساخته شده است. مصالح اصلی مورد استفاده سنگ طبیعی (مرمر، تراورتن) و چوب هستند.

طراح فضا را به سه قسمت اصلی تقسیم می‌ کند: اتاق نشیمن-آشپزخانه با یک فضای مخصوص چایخوری، اتاق مطالعه و حمام در مرکز و یک اتاق خواب با حمام مجزا. لازم به ذکر است که دو قسمت مخالف هم بدون هیچ پارتیشنی به کوه متصل می شوند و به طبیعت اجازه می دهند تا نه تنها از پنجره ها بلکه از دل خانه نیز به فضای زندگی نفوذ کند.

کفپوش های شنی که یادآور باغ‌ های سنتی ژاپنی هستند، اتاق چایخوری و فضای استراحت اتاق خواب را پر می‌ کنند. در همین حال، یک فانوس به سبک ژاپنی نیز چراغ روشنایی فضای چایخوری را شکل می دهد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این خانه مخصوص افرادی است که از دنیا خسته شده اند! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • مشکل واگن‌های وارداتی چینی سرانجام حل شد
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق