Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشکده ریاضیات با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد تعدادی از متقاضیان دوره پسادکتری این پژوهشکده را تحت نام دوره پسادکتری- جایزه مریم میرزاخانی جذب کند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، پژوهشکده ریاضیات پژوهشگاه دانش‌های بنیادی تعداد محدودی محقق پسادکتری برای فروردین ماه ۱۴۰۰ جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زمان دوره پسادکتری دو سال است که در صورت رضایت از عملکرد پژوهشی محقق پسادکتری قابل تمدید به سال سوم است.

اولویت پذیرش افراد جهت دوره پسادکتری با متقاضیانی خواهد بود که حداکثر پنج سال از زمان فراغت از دوره دکتری خود سپری کرده‌اند. در موارد استثنا، پرونده متقاضیان واجد شرایط پذیرش جهت دوره پسادکتری ارشد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

چنانچه فرد متقاضی دانشجوی دکتری باشد باید حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ فارغ التحصیل شود؛ در غیر این صورت تقاضای او حتی در صورت پذیرش، کان لم یکن تلقی می‌شود. علاقمندان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۲۰ مهرماه سال جاری درخواست خود را در http://portal.math.ipm.ir ثبت کنند.

پژوهشکده ریاضیات پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با این فراخوان و از میان متقاضیان این دوره در نظر دارد به پاس ارج نهادن به خدمات علمی مرحوم مریم میرزاخانی، تعداد محدودی از متقاضیان این دوره را تحت نام دوره پسادکتری- جایزه مریم میرزاخانی جذب کند.

پذیرفته‌شدگان این دوره، علاوه بر امتیازات پژوهشگران پسادکتری، گرنت ویژه‌ای نیز به نام آن مرحوم دریافت خواهند کرد؛ مدت این دوره یک سال است که قابل تمدید نیز خواهد بود.

کد خبر 446292

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پژوهشگاه دانش های بنیادی مریم میرزاخانی پسادکتری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دکتری 99 داوطلبان آزمون دکتری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پژوهشگاه دانش های بنیادی مریم میرزاخانی دوره پسادکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد

اسماعیل چمنی گفت: این مجوز روز گذشته در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اخذ شد و هدف از پذیرش پژوهشگر پسادکتری جذب و حمایت از فارغ‌التحصیلان دکتری، افزایش تولیدات علمی، بهبود و ارتقا جایگاه و حفظ مرجعیت علمی دانشگاه است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: برگزاری این دوره‌ها موجب تقویت ارتباط عمیق‌تر دانشگاه، صنعت و مراکز تولیدی و گسترش تولید علم و فناوری خواهد شد و فراخوان پذیرش پژوهشگران پسادکتری برای سال ۱۴۰۳ از طریق سایت دانشگاه منتشر خواهد شد تا متقاضیان ثبت‌نام کنند.

به گفته او، پس از ثبت‌نام داوطلبان، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به بررسی پرونده‌های دانش‌آموختگان علاقه‌مند و داوطلب همکاری اقدام خواهد کرد و دانشگاه محقق اردبیلی پارسال نیز ۴۱ پژوهشگر پسادکتری در رشته‌های مختلف پذیرش کرده بود و امسال با تخصیص اعتبار، تعداد پژوهشگران پسادکتری افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • پژوهشگاه هوافضا؛ گامی در جهت تحقق اهداف فضایی کشور
  • مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد
  • اخذ مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه محقق اردبیلی برای سال ۱۴۰۳
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟
  • اعلام شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران
  • پژوهشکده‌ای که در خانه اربابی جان گرفت
  • صندلی‌های خالی دانشگاهی عمدتا در رشته‌های اشباع‌شده هستند
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت