Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@16:47:26 GMT

"سیتا" تنها خریدار بود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۸۷۶

'سیتا' تنها خریدار بود

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد. به گزارش پول نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با سرمایه ۱۱ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۳۴ هزار و ۷۶۸ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۹ میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال به ۷ هزار و ۱۸۵ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین نیز با کاهش ۳۰ هزار و ۷۱ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال معادل ۱۰۴ هزار و ۶۹۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال محاسبه شد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۹ میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال خریداری کرد.

"سیتا" در دوره یاد شده، سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین یک ماهه منتهی شرکت بورسی دوره یک ماهه میلیون ریال شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه در جمع پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه؛ بررسی کارنامه درآمدی پتروشیمی‌های بورسی در سال گذشته حکایت از افزایش درآمد تعدادی از پتروشیمی‌های بورسی دارد که پتروشیمی ارومیه نیز جزو آنهاست.

بر اساس ارقام تجمیعی فروش ماهانه ۱۴۰۲ مشخص می‌شود که پتروشیمی ارومیه موفق عمل کرده ‌و توانسته با ثبت یک‌هزار و ۸۰۸میلیارد تومان درآمد در بین پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور قرار بگیرد.

ارزیابی و مقایسه درآمد پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ با سال ۱۴۰۱ ازافزایش دوبرابری این شرکت خبر می‌دهد که در طول دوره فعالیت این شرکت بی‌سابقه بوده‌ و می‌توان گفت نویدبخش روزهای خوب برای پتروشیمی ارومیه است.

  پتروشیمی ارومیه در سال گذشته علاوه بر قرار گرفتن در بین پردرآمدترین پتروشیمی‌های کشور؛ با ۲۰ درصد افزایش تولید در اسفندماه، رتبه چهارم شرکت‌های صنعت پتروشیمی کشور را در زمینه افزایش تولید به خود اختصاص داده‌است.

دیگر خبرها

  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • پتروشیمی ارومیه در جمع پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • همراه اول مالک غول استارت‌آپی ایران می‌شود | دیجی کالا چقدر می ارزد؟
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • زمزمه‌های خرید دیجی کالا توسط همراه اول
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند
  • بودجه استارت‌آپ‌های فضایی دو برابر شد
  • سود ۲۰۰ درصدی به سهامداران این نماد بورسی رسید!
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور