Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@13:16:19 GMT

تخفیف ۳۰درصدی تست کرونا برای شاغلان یک حرفه

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۰۱۰

ساعت 24- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از توزیع ۲۰ هزار ماسک قابل شست‌وشو بین تاکسیرانان پایتخت خبر داد و گفت:‌ انجام تست کرونا با تخفیف ۳۰ درصدی برای رانندگان تاکسی انجام می‌شود.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره وضعیت تاکسیرانان پایتخت در موج سوم کرونا اظهار داشت: ۲۰ هزار ماسک قابل شست‌وشو توسط سازمان تاکسیرانی تهیه شده و از چند روز گذشته بین تاکسیرانان پایتخت در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تهیه ماسک و اقلام بهداشتی برای بسیاری از تاکسیرانان مشکل است، گفت: توزیع ماسک‌های رایگان بین رانندگان طی روزهای آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از انجام تست کرونا برای رانندگان تاکسی از طریق ثبت‌نام در سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان خبر داد و گفت: تست کرونا برای رانندگان با تخفیف ویژه انجام می‌گیرد و با ثبت‌نام از طریق سایت مربوطه معطلی برای انجام تست نیز بسیار اندک خواهد بود.

قنادان گفت: تاکسیرانان و خانواده آنها می‌توانند با ثبت نام در باشگاه رفاه تاکسیران از امکانات و خدمات مشاوره، معاینات پزشکی و خون‌گیری در زمینه آزمایشات آنتی‌بادی کووید ۱۹ بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: هزینه تست به صورت آزاد حدود ۱۵۱ هزار تومان  است که با تخفیف ۳۳ درصدی برای تاکسیرانان و خانواده آنها در مراکز مربوطه که در سایت باشگاه رفاه  تاکسیرانان هم ذکر شده انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی تهران در مورد آمار مسافران تاکسی در پایتخت گفت: آمار مسافران تاکسی با شیوع کرونا حدود ۵۰ درصد کمتر از قبل شده است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان تاکسی سازمان تاکسیرانی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودرو‌های برقی سایر خودروسازان هم در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودرو‌های برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر