Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس جمهوری و نخست‌وزیر مکلف لبنان برای پنجمین بار درباره روند تشکیل دولت جدید این کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری العهد، مصطفی ادیب، نخست‌وزیر مکلف لبنان شامگاه جمعه با حضور در قصر بعبدا با میشل عون، رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
این پنجمین دیدار عون و ادیب درباره تشکیل دولت جدید لبنان بود و دو طرف در جریان آن درباره نتایج تماس‌های مصطفی ادیب درباره تشکیل دولت گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین حال، ریاست جمهوری لبنان در بیانیه‌ای کوتاه درباره این نشست نوشت که نخست‌وزیر مکلف هیچ لیستی را از اعضای دولت پیشنهادی‌اش به میشل عون ارائه نکرده است.
مصطفی ادیب نیز پس از دیدار با عون به خبرنگاران گفت: رئیس جمهور را در جریان گفت‌وگوهایم برای تشکیل دولت قرار دادم و برای دیدار مجدد طی ساعت یازده امروز (شنبه) به وقت محلی توافق کردیم.
در همین حال، خبرنگار شبکه خبری المیادین نیز اعلام کرد که مصطفی ادیب با علی حسن خلیل، معاون سیاسی رئیس پارلمان لبنان و حسین الخلیل، معاون سیاسی دبیکل حزب‌الله لبنان درباره وزیر دارایی دولت جدید این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
طبق گفته این خبرنگار، این گفت‌وگوها منجر به توافق درباره تعیین نامزد تصدی پست وزارت دارایی لبنان نشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پنجمین دیدار مصطفی ادیب تشکیل دولت گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد.

وی ادامه داد: پیش از آن رئیس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای سریلانکا و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه ‌ای مشهود بود.

کد خبر 847166 برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیسی به سریلانکا سفر کرد
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • حاشیه های پررنگ تر از متن سفر رئیسی به پاکستان؛ از استقبال سرد در فرودگاه تا غیبت آجودان
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان