Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@10:37:58 GMT

سازش امارات و بحرین با اسرائیل با موافقت عربستان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۲۴۶

سازش امارات و بحرین با اسرائیل با موافقت عربستان

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی با موافقت عربستان سعودی صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «معاریو»، شامگاه روز جمعه،‌ در گزارشی از نقش محوری عربستان سعودی در توافق سازش  ابوظبی و منامه با تل‌آویو پرده برداشت.

این روزنامه صهیونیستی فاش کرد که برقراری روابط دو کشور عربی امارات و بحرین با تل‌آویو با «رایزنی‌های تنگاتنگ» و «موافقت» عربستان سعودی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است که خانواده سعودی در سکوت از نزدیکی طرف‌های یادشده استقبال کرده است؛ با این حال این کشور عجله‌ای برای پیوستن به جمع این امارات و بحرین ندارد.

بیشتر بخوانید: درخواست رسمی امارات از آمریکا برای خرید اف ۳۵ اتهام‌زنی وزیر صهیونیست به ایران، ترکیه و حماس افزایش بی‌سابقه سرکوب مخالفان در امارات

در گزارش معاریو همچنین آمده است، برای اینکه عربستان سعودی به جمع سازشکاران بپیوندد بایستی به طرح صلح عربی که خود این کشور آن را در سال ۲۰۰۲ مطرح کرده است، پشت کند که در این صورت با گفتن کلمه آره از طرف سعودی‌ها، دیگران مبهوت خواند ماند.

در همین ارتباط، وبگاه صهیونیستی «واللا» نیز پیشتر در گزارشی مشابه خبر داده بود که چراغ سبز عربستان سعودی به منامه زمینه را برای عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی فراهم کرده است.

این خبر پس از آن گزارش می‌شود که به تازگی امارات و بحرین با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عادی‌سازی کامل روابط خود با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

در همین خصوص، روزنامه معاریو روز گذشته مدعی شد که به احتمال زیاد طی هفته جاری عمان و سودان نیز به جمع این کشورها بپیوندند و عادی‌سازی روابط خود با تل‌آویو را اعلام کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین معاریو موافقت عربستان سعودی امارات بحرین عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی اسرائیل روزنامه صهیونیستی ترامپ دونالد ترامپ تل آویو آمریکا وبگاه صهیونیستی امارات و بحرین عربستان سعودی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟