Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:39:02 GMT

رفع ۴ نقطه پرحادثه در جاده‌های همدان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۲۵۲

رفع ۴ نقطه پرحادثه در جاده‌های همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابوالفضل ایرجی امین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان همدان ۷۰ نقطه پرتصادف شناسایی شده است اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با بررسی‌های کارشناسی ۱۶ نقطه از این نقاط داری اولویت بوده‌اند که از این تعداد ۴ نقطه با امکانات موجود رفع شده و ۱۰ نقطه دیگر هم در حال ایمن‌سازی و اصلاح مطابق با طرح‌های ابلاغی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرجی امین با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته ۲۷ نقطه پرتصادف رفع شده است افزود: با شناسایی نقاط جدید که از سوی کارشناسان پلیس راه، ایمنی و حریم، ابنیه و فنی شهرستان‌ها مشخص می‌شود طبق اولویت‌بندی در دستورکار این اداره قرار می‌گیرد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه و فنی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: به منظور ایمن‌سازی محور‌های استان پنج دستگاه زیرگذر در حال احداث و تکمیل است که در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز، این پروژه‌ها به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری در راستای کنترل سیلاب‌ها بیش از ۵۰۰ مورد تنقیه و لایروبی دهانه پل‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: جاده نقاط حادثه خیز همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: مرحله نهایی شناسایی پیمانکار پروژه تکمیل ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز کلید خورد و تا سوم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان فارس، فخرالدین کشاورز با بیان اینکه مرحله نهایی شناسایی پیمانکار پروژه تکمیل ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز کلید خورد، افزود: پس از ۱۶ ماه تلاش برای حل گره های فنی و حقوقی این پروژه و شناسایی دستگاه نظارت(مشاور) بازدید شرکت های پیمانکار داوطلب در پروژه آغاز و تا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

کشاورز خاطرنشان کرد: بدیهی است که پس از این مرحله، ارزیابی و اعلام پیمانکار نهایی توسط اداره کل عمران و توسعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان