Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر در بازدید از واحدهای تولیدی استان گفت: امروز وظیفه اصلی ما حفظ اشتغال موجود و تلاش برای توسعه اشتغال مولد است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، حمیدرضا پناه به همراه رئیس گروه اقتصادی اداره کل بازرسی استان ، نمایندگان منطقه ویژه اقتصادی و نمایند گان مرتبط بانک های عامل از واحد های تولیدی شرکت نارون لیان ، فرا چوب عصر جنوب و شرکت قند و نبات مرنیکا بازدید نموده و از نزدیک درخواست ها و مشکلات واحد های تولیدی را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : توسعه و افزایش واحدهای تولیدی نقش بسزایی در توسعه اقتصادی استان و ایجاد اشتغال دارند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: این بازدید در راستای پیشبرد اهداف منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و همچنین مصوبات و پیگیری های سران قوا در جهت حل مشکلات واحد های تولیدی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میثم مداحی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان ضمن قدردانی از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: هیئت استان اصفهان حدود دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و خوشبختانه امروز هیئت تعیین تکلیف شد.

وی افزود: مجمع امروز که در انتخابات حاضر بود، پشتوانه بسیار خوبی برای هیئت محسوب می‌شود و همین جا اعلام می‌کنم که ما نیز که همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود.

نشست رئیس فدراسیون ورزش کارگری با کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامیجواد رمضی باز هم رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خطاب به کاندیداهای مجمع گفت: امروز دیگر رقابت تمام شده و باید رفاقت جایگزین رقابت شود؛ همه کسانی که کاندید شدند، ظرفیت بزرگی دارند و خواهشمندیم که از این ظرفیت در راستای گسترش و اعتلای ورزش کارگری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ورزش کارگری اصفهان در گذشته حرف‌های زیادی در سطح کشور داشت و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی