Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین افتتاحیه دوره هشتم دکترای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره سی و یکم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس آجا با حضور جانشین فرمانده کل ارتش برگزار شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه دوره هشتم دکترای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره سی و یکم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس آجا صبح امروز (شنبه) با حضور امیر «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ کننده نهاجا و امیر «حسین، ولی وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در این مراسم حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر کیومرث حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار عدد انواع داروی قاچاق توسط مرزداران استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ جواد رفیعی، اظهار داشت: ماموران مرزبانی در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا، توانستند محموله داروی قاچاق شامل یک میلیون 322 هزار عدد قرص و 86 هزار 600 عدد آمپول را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با تقدیر از همکاری مطلوب مرزنشینان غیور منطقه، بیان کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان با عزمی راسخ در جهت ارتقای امنیت پایدار، با هرگونه تجاوز مرزی و به ویژه با پدیده شوم قاچاق قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به لطمات فراوان و جبران‌ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی، اجتماعی و سلامت جامعه، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق پنج میلیارد و 374 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • جانشین سردار آزمون کیست؟
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • ترکیب احتمالی ایران در برابر تیم ملی ترکمنستان؛ جانشین سردار آزمون کیست؟
  • ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون