Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@02:54:08 GMT

باید پیام رسان های داخلی تقویت شوند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۵۲۱

باید پیام رسان های داخلی تقویت شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین نوش آبادی صبح شنبه ۵ مهرماه در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان ورامین که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: امروزه بسیج و سپاه در نظام می درخشند و ما قدردان زحمات دوستان بسیج و سپاه هستیم و افتخار می کنم که یکی از شاگردان مکتب بسیج هستم.

نوش آبادی در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت ملت ایران است، افزود: امروز دشمن به دنبال تحریف در این بخش از هویت ملی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فضای مجازی یک جنگ سایبری است و تمامی تهدید ها در فضای مجازی انجام می شود.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک با بیان اینکه امروز دشمن از ابزارهای رسانه‌ای برای القای ناامیدی و تحریف و درست جلوه دادن غلط استفاده می‌کند، یادآور شد: در تمام چهل سال گذشته ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که باید پیام رسان های داخلی تقویت شوند، افزود: امروزه فضای مجازی بر فضای حقیقی بر واقعیت ها غلبه کرده است، لذا آنقدر باید ما با مردم شفاف باشیم که مردم حرف ما را نسبت به بیگانگان ترجیح بدهند و امروزه فعالان فضای مجازی باید هوشیارتر عمل کنند.

نوش آبادی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم باید با دیدگاه‌های انقلابی درباره فضای مجازی آشنا شوند.

منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073735 برچسب‌ها فضای مجازی پیام رسان داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فضای مجازی پیام رسان داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد

بانک مرکزی ضمن تکذیب چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی، اعلام کرد: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی اسکناس ندارد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اظهار کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجدداً از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، عصر امروز (پنجشنبه) در فضای مجازی تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745898

دیگر خبرها

  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان