Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@23:14:57 GMT

درخواست نخست وزیر کویت از ایران

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۲۶۴۴

درخواست نخست وزیر کویت از ایران

به گزارش ایلنا به نقل از کونا، شیخ صباح خالد الحمد الصباح، نخست وزیر کویت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل اظهار  کرد: بر اساس اصل حسن همجواری از جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که تدابیر جدی برای ایجاد اعتماد و آغاز گفت‌وگو به کار گیرد.

وی افزود: این مذاکرات باید بر اساس احترام به حاکمیت کشورها، عدم دخالت در امور داخلی کشورها و کاهش تنش در منطقه خلیج فارس باشد که امنیت و ثبات و آسایش را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از تهران می‌خواهیم برای کاهش تنش با جهان همراهی کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کویت ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست

پاسخ کوبنده ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری خود در دمشق علاوه بر نمایش قدرت بازدارندگی تهران، به کشور‌های غربی به خصوص آمریکا نشان داد زمانی که پای منافع ملی در میان باشد ایران با کسی مسامحه نمی‌کند. اکنون واشنگتن و متحدانش به دنبال آرام ساختن تنش‌های به وجود آمده در منطقه هستند. 

به گزارش الجزیره، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس امروز (سه شنبه) طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، همتای صهیونیست خود درباره شرایط منطقه و ضرورت کاهش تنش‌ها به رایزنی پرداخت.

بر این اساس، سوناک در این تماس تلفنی به نتانیاهو گفت: اکنون زمان آرامش است. حقیقت این است که تشدید تنش‌ها در منطقه به در راستای منافع هیچ کشوری نیست. 

دفتر نخست وزیر انگلیس در گزارش خود پیرامون این تماس تلفنی آورده است: سوناک در این تماس تلفنی تاکید کرد تنش در خاورمیانه به نفع منافع هیچ کس نیست و تشدید تنش‌ها تنها به تعمیق ناامنی در منطقه دامن می‌زند. 

این بیانیه می‌افزاید: نخست وزیر انگلیس همچنین خاطر نشان کرد لندن خواستار مشاهده گام بزرگ تغییرات در حجم ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه است. 

در عین حال، تل آویو وعده داده است به حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی پاسخ دهد؛ موضوعی که به گفته مقامات غربی قرار است به صورت محدود و غیرتنش آور صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده است
  • مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است
  • می‌خواهیم اقدام اسرائیل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو