Web Analytics Made Easy - Statcounter

میتسوبیشی موتورز از اواسط ماه نوامبر به منظور کاهش هزینه های خود ۵۰۰ تا ۶۰۰ کارمند را در بخش مدیریت تعدیل نیرو خواهد کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دو منبع آگاه اعلام کردند که میتسوبیشی تاییدموتورز از اواسط ماه نوامبر به منظور کاهش هزینه های خود 500 تا 600 کارمند را در ژاپن که عمدتاً در بخش مدیریت مشغول به کار هستند، تعدیل نیرو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، شرکت میتسوبیشی از کارکنان خود خواهد خواست تا از اواسط ماه نوامبر برای بازنشستگی داوطلبانه اقدام کنند.

پیش بینی میتسوبیشی ژاپن از ضرر 1.3 میلیارد دلاری به علت بحران کروناکرونا میتسوبیشی را برای اولین بار در 20 سال گذشته زیان‌دِه کرد

پیش بینی می شود این شرکت خودروسازی به دلیل افت شدید فروش خود در پی شیوع ویروس کرونا، خسارت 360 میلیارد ینی را در سال مالی منتهی به مارس 2021 متحمل شود.

میتسوبیشی قبلاً طرحی را برای کاهش 20 درصد هزینه های ثابت طی دو سال با کاهش نیروی کار و تولید و همچنین تعطیلی نمایندگی های غیر سودآور خود در پیش گرفته است.

این منابع همچنین اعلام کردند که شرکت میتسوبیشی قصد دارد از کارمندان 45 ساله و بیشتر در بخش مدیریت در دفتر مرکزی و سایت های دیگر خود در ژاپن، مانند کارخانه اوکازاکی در استان آیچی و کارخانه میزوزیما در استان اوکایاما، بازنشستگی داوطلبانه بخواهد.

سخنگوی این شرکت از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. بحران ویروس کرونا شرایط مالی این شرکت را بسیار وخیم تر کرده است.

به عنوان بخشی از برنامه تغییر ساختار، میتسوبیشی، عضو اصلی گروه خودروسازی نیسان-رنو، گفته است که سال آینده ساخت مدل کراس اوور پاژرو را متوقف می کند و کارخانه تولید ژاپن را تعطیل می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو ویروس کرونا خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن ظهیرنژاد افزود: این تعداد کنتور هوشمند ، با وجود مشکلاتی از جمله ، هزینه بالای خرید کنتور ، عدم توانایی و استطاعت مالی کشاورزان ، خرده مالکی بودن اراضی و سایر مشکلات در تامین منابع مالی ، نصب و راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد کنتور طی سال گذشته نصب شده است.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی ایران به روایت صندوق بین‌المللی پول
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • امیرعبداللهیان: ریشه بحران در منطقه به جنگ غزه بر می‌گردد