Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسحاق جهانگیری در ادامه سفر به استان هرمزگان پس از افتتاح فاز دوم فولاد کاوه جنوب، با حضور در بندر شهید رجایی استان هرمزگان از نزدیک در جریان واردات کالاهای مختلف قرار گرفت.

همچنین معاون اول رییس جمهور با همراهی اسلامی وزیر راه و شهرسازی، 12 طرح دریایی و بندری را در بندر شهید رجایی به بهره‌برداری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایانه ترانزیت و صادراتی، احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، احداث 12 پست اسکله شناور گردشگری در 6 نقطه تعیین شده از سواحل استان، نوسازی اسکله 16 تا 20 بندر شهید رجایی، نوسازی خطوط ریلی خط 4 راه آهن بندر شهید رجایی و تحویل و بهره برداری از یک فروند بارج جمع آوری آلودگی و قایق طناب گیر، از جمله طرح هایی بودند که افتتاح شدند.

این طرح‌ها در مجموع با سرمایه گذاری 1400 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای 312 نفر، راه‌اندازی شده‌اند.

انتهای پیام/88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور بازدید از بندر شهید رجایی هرمزگان بندرعباس بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پل تخریب شده انجیرلوی محور گرمی – بیله‌سوار که در سیل سال گذشته تخریب شده بود، در مرحله بهسازی و افتتاح قرار گرفته است. - اخبار استانها -

کلیم‌‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: عملیات بهسازی پل انجیرلوی محور گرمی به بیله‌سوار بعد از وارد آمدن خسارت در اثر جاری شدن سیل سال گذشته در دستور کار بهسازی قرار گرفت اما به صورت موقت پل فلزی را در این مسیر راه‌اندازی کردیم تا عبور و مرور در این محور مواصلاتی ترانزیتی با اختلال روبه‌رو نشود.

وی تصریح کرد: این پروژه خاص با تلاش راهداری و عوامل مهندسی استان به شکل مطلوب طراحی شده که در یک سال اخیر اجرای آن با قوت و قدرت ادامه پیدا کرد که امروز شاهد انجام مراحل پایانی و تکمیلی این پل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای این پل 16 شمع در ارتفاع 20 متر به کارگیری شده و فنداسیون آن با کیفیتی مطلوب اجرایی و عملیاتی شده است.

وثوقی افزود: تا آخر تیرماه شاهد بهره‌برداری و راه‌اندازی پل انجیرلو خواهیم بود تا با مطلوبیت امکان تردد در محور گرمی – بیله‌سوار فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در طراحی و اجرای این پروژه به نحوی عمل شده تا سازه آن بر اثر حوادث غیرمترقبه به ویژه جاری شدن سیل دچار تخریب نشده و امکان بهره‌برداری آن فراهم آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: پیش‌بینی ما هزینه‌کرد 40 میلیارد تومانی برای این پروژه بود اما با تعدیلی که در این یک سال انجام شد، پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

وثوقی بیان کرد: امیدواریم هموطنان در محور گرمی – بیله‌سوار به عنوان مسیر ترانزیتی از این پل و بزرگراه در حال احداث بهره‌برداری کرده و امکان تردد ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد