Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس پارک علم و فناوری یزد در نشست با فرمانداران شهرستان‌های ابرکوه و اردکان خواستار رفع مشکلات و مسائل مراکز رشد واحدهای فناور در این شهرستان‌ها شد.

«محمد مهدی لطفی» در نشست با «محمد کاظمی‌نسب» فرماندار ابرکوه در خصوص حل مشکل فضای اداری مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه بحث و تبادل نظر کرد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از مشکلات مرکز ابرکوه به ویژه در زمینه تامین فضای استقرار شرکت‌های فعال در این مرکز، موضوع واگذاری خانه باستانی امید سالار به پارک یزد جهت مرمت و بهره‌برداری در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین طرفین با تأکید بر لزوم بسترسازی جهت ارتقاء فعالیت‌های شرکت‌های نوپا و فناور، خواستار همکاری بیشتر برای تقویت اقتصاد دانش بنیان در سطح شهرستان شدند.

رئیس پارک علم و فناوری یزد همچنین در دیدار با «بهروز شهابی زاد» فرماندار شهرستان اردکان، بر حل مشکلات راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در این شهرستان تاکید کرد.

لطفی با اشاره به ظرفیت‌های انسانی و توانمندی های صنعتی شهرستان اردکان، راه‌اندازی سریع‌تر مرکز رشد فناوری اردکان را با همکاری فرمانداری این شهرستان خواستار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پارک فناوری یزد، «بهروز شهابی زاد» فرماندار اردکان نیز بر آمادگی و علاقه‌مندی این فرمانداری برای همکاری در این باره و حمایت جدی از فعالیت‌های مرتبط با نوآوری و دانش‌بنیان در اردکان تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی پارک علم و فناوری یزد اردکان ابركوه مراکز رشد رشد واحدهای فناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی گفت: هدف از معاینه فنی خودرو‌های سنگین، افزایش سطح ایمنی برای کاربران جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی، کاهش ترافیک حاصل از نقص فنی خودرو و در نهایت حفظ محیط زیست در برابر آلودگی هواست که می‌تواند نقش پدافند غیرعامل در چرخه صنعت حمل و نقل جاده‌ای را نیز ایفا کند.

او با اشاره به فعالیت ۵ مرکز معاینه فنی سنگین در استان همدان تصریح کرد: یک مرکز در شهرستان همدان به سمت ملایر کیلومتر ۶، یک مرکز در شهرستان ملایر محور اراک کیلومتر ۱۰، یک مرکز در شهرستان نهاوند، یک مرکز در شهرستان اسدآباد و یک مرکز دیگر در شهرستان کبودرآهنگ از آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به‌منظور انجام معاینات فنی برخوردارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در سال ۱۴۰۲، ۸۰ هزار و ۶۸۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه سنگین به ۵ مراکز معاینه فنی فعال در این استان مراجعه کرده درحالی‌که در سال ۱۴۰۱ این میزان ۷۸ هزار و ۸۴۸ دستگاه بوده است که شاهد افزایش ۲ درصدی هستیم.

مهرداد آهکی افزود: در سال ۱۴۰۲ از مجموع وسایل نقلیه سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی در استان، ۶۴ هزار و ۲۴۵ دستگاه موفق به اخذ کارت معاینه فنی شده، و ۱۶ هزار و ۴۳۵ دستگاه در انجام تست‌های مکانیزه مردود شده اند.

او تصریح کرد: در مراکز فوق‌الذکر، علاوه بر بازدید‌های ظاهری شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها، چراغ‌ها، کمربند ایمنی، کپسول آتش نشانی، باک‌ها، درب‌ها و موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، کیلومترشمار و تست نور انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران