Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام بالگرد و تیم‌های واکنش سریع به مناطق زلزله‌زده شهرستان مراوه تپه خبر داد. - اخبار استانها -

فرهاد میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: 7 تیم امدادی جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده شهرستان مراوه تپه اعزام شده‌اند. همچنین بالگرد و تیم واکنش سریع این جمعیت نیز به این شهرستان اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت اعزام بالگرد به مناطق زلزله‌زده این شهرستان را دور بودن فاصله روستاهای این منطقه عنوان کرد و گفت: اقدامات اولیه در این زمینه در حال انجام است و تجهیزات مورد نیاز نیز به منطقه فرستاده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: تا کنون خسارت جانی از این حادثه گزارش نشده است اما با توجه به پس لرزه‌هایی که در منطقه اتفاق افتاده تیم‌های امداد و نجات هلال احمر را در آماده باش قرار داده‌ایم.

وی گفت: تا کنون گزارشی از آوارشدگی منازل مسکونی به دست ما نرسیده اما گفته می‌شود برخی از واحدهای مسکونی روستایی دچار خسارت شده‌اند.

امدادرسانی و توزیع بسته‌های مهر تحصیلی و معیشتی در مناطق زلزله‌زده رامیان + فیلمحاشیه‌نشینی درد بی‌درمان کرمانشاه/ درخواست نمایندگان مجلس برای امهال یکساله تسهیلات در مناطق زلزله‌زدهزلزله 4.3 ریشتری "مرز استان‌های فارس و بوشهر " را لرزاند

به گفته میقانی وقوع پس لرزه‌ها در این منطقه که عمدتا منازل مسکونی آنها خشتی و گلی است ممکن است خسارت به همراه داشته باشد برای همین مردم باید حفظ خونسردی خود را حفظ کنند و حتی‌الامکان بیرون از منزل بمانند.

بعد از زمین لرزه 5.2 ریشتری صبح امروز، 6 پس لرزه نیز در منطقه مرزی گلستان رخ داده که بزرگترین آن 3.3 ریشتر بوده است.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق زلزله زده هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام اولین گروه پزشکان داوطلب ایرانی این مرکز برای خدمات رسانی به زائران حج عمره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره اعزام گروه پزشکی به عربستان اظهار کرد: یک گروه پزشکی ۱۳ نفره اعم از پزشک عمومی، پرستار و کارشناس فنی دارویی امروز به همراه نخستین کاروان مفرده عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: داروی مورد نیاز بیماران نیز به همراه پزشکان به عربستان منتقل شده است.

کد خبر 746922

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند