Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@11:35:29 GMT

تعویض 759 رشته انشعاب فرسوده آب در خدابنده

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۳۰۳۵

تعویض 759 رشته انشعاب فرسوده آب در خدابنده

علیرضا جزءقاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اصلاح و توسعه بیش از 17 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شهرستان خدابنده انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه این اصلاح در پنج ماهه نخست سال‌جاری انجام می‌شود، بیان کرد: این اقدام با مشارکت اهالی و دستگاه‌های اجرایی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این عملیات شامل بیش از 2 هزار متر در مناطق مختلف شهری بوده است، خاطر نشان کرد: اصلاح بیش از 15 هزار متر نیز در مناطق روستایی با مشارکت اهالی، بخشداران، دهیاران، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی سپاه اجرایی شده است.

جزءقاسمی از استانداردسازی و تعویض انشعابات فرسوده، اصلاح و بازسازی 759 رشته انشعاب آب در شهرستان خدابنده در سال‌جاری خبر داد و گفت: 59 رشته انشعاب غیر مجاز به مجاز تبدیل شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه تعویض 130 کنتور دارای نقص در حال انجام است، ادامه داد: 513 رشته انشعاب جدید آب در سطح شهرستان توسط شرکت در شهرستان خدابنده واگذار شده است.

وی افزود: پایش و کنترل مستمر بهداشت آب با هدف کنترل کیفیت آب شرب در استان زنجان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آب استان زنجان فاضلاب شهرستان خدابنده رشته انشعاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف مهمترین گره ترافیکی همدان در شورای ترافیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  امیر رضا یوسفیان درشورای ترافیک همدان افزود: در محدوده میدان مدرس ۸۲ درصد انشعاب های گاز و خط انتقال ۶۴ درصد مشترکان آب قرار دارد که با عملیات های عمرانی  نیاز به تغییر مسیردارد.

او تصریح کرد: مطالعات و سازه طرح زیرگذر مدرس و طرح تفضیلی و هم طرح جامع  ترافیکی همدان در دست تهیه است و برای اجرای آن باید قرارگاه خاتم الانبیا پیمانکار مراحل طرح و مسیر جایگزین آن را مشخص کند.
شهردار همدان هم از پرداخت هزینه های اجرای طرح زیر گذر در میدان مدرس خبر داد  و گفت: شهرداری و شورای شهر همدان هزینه های انتقال انشعاب ها آب، فاضلاب، برق، گاز و مخابراتی طرح را پرداخت می کند .

آقای حسینی افزود: اجرای طرح قرار است در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت مرحله به مرحله با کمترین زمان مسدود شدن مسیرها انجام شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان هم گفت: توسعه کمربندی های  شهر و پل سازی می تواند ترافیک را روان کند و پلیس راهنمایی و رانندگی از طرحهایی که باعث کاهش ترافیک و سهولت در رفت و آمدها شود استقبال می کند.

دیگر خبرها

  • تعویض رایگان بیش از ۵ هزار کنتور آب در یزد
  • تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • آسفالت‌ فرسوده خیابان های سراوان دردسر ساز شد
  • تعیین تکلیف مهمترین گره ترافیکی همدان در شورای ترافیک