Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شوای اسلامی گفت: با قول مساعد وزیر نیرو مقرر شد، طرح و برنامه ای برای حل مشکل سختی آب شرب و کمبود کیفیت آن در برخی مناطق شهرستان اسلامشهر، تدوین و به اجرا در بیاید.

«مهدی شریفیان»، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با پیگیری مطالبات مردم در مورد کیفیت آب شرب در شهرستان اسلامشهر گفت: گزارشات و درخواست های متعددی از طرف مردم شهرک امام حسین علیه السلام، شهرک واوان، شهرک امام خمینی( مسکن مهر ) و برخی نقاط دیگر شهرستان اسلامشهر، در مورد میزان سختی آب بیشتر از حد استاندارد به دست من رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجا که بررسی های میدانی و آزمایشات کارشناسی و نمونه گیری های پراکنده هم، این ضعف در مسئله کیفیت آب شرب مردم را تایید کرد، برای حل این مسئله ابتدا در نشستی که با حضور مدیرعامل آبفای استان تهران برگزار شد، موضوع را پیگیری کردیم.

شریفیان با اشاره به اینکه این مسائل در حالی وجود دارد که مشترکان این مناطق همانند سایر مردم تهران و کشور هزینه آب بهای خود را می‌پردازند، خاطرنشان کرد: جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر ساکن در این مناطق با این مشکل مواجه هستند، با توجه به اهمیت موضوع برای رسیدگی فوری و به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق مردم و برای افزایش کیفیت آب در مناطق مذکور و کاهش سختی آب تا حد استاندارد، از وزیر نیرو پیگیر حل مسئله شدیم و با قول مساعد وزیر، به زودی طرح و برنامه ای تدوین خواهد شد تا شاهد حل این مشکل هم، باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسلامشهر امام خمینی حقوق شمیرانات مجلس کیفیت آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد

درحالی آبا‌ن‌ گذشته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از منتفی شدن انتقال اجباری جابجایی تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن اسلام‌شهر به رباط‌کریم خبر داده بود که با گذشت حدود ۵ ماه خبری از تامین زمین نیست. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اوایل آبان‌ماه سال گذشته اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به‌شرح زیر از عدم تأمین زمین مناسب نهضت ملی مسکن در اسلام‌شهر و انتقال متقاضیان این طرح به رباط‌کریم خبر داده بود؛

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به عدم تأمین اراضی مناسب در شهرستان اسلام‌شهر و با توجه به وجود ظرفیت خالی در شهرستان مجاور به شهرستان رباط‌کریم انتقال داده می‌شوید. متقضی است در صورت عدم تمایل به ساماندهی در شهرستان مذکور جهت انصراف حداکثر تا تاریخ 1402/08/30 به اداره راه و شهرسازی اسلام‌شهر واقع در شهرک قائمیه مراجعه کنید، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران»

با پیگیری‌های تسنیم، اداره‌کل راه و شهرسازی تهران در خصوص ارسال پیامک مذکور اعلام کرد: 5500 نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در جنوب غرب تهران یعنی اسلام‌شهر و رباط‌کریم تأییدیه نهایی شده‌اند. بر این اساس در اسلام‌شهر در پروژه شهید همت پلاک عدل‌آباد ساخت 2680 واحد، در پروژه شهید سلیمانی پلاک واوان 800 واحد و در پروژه شهید کلانتری پلاک ملک‌آباد 770 واحد آغاز شده است. از 5500 متقاضی واجد شرایط ساخت 4250 واحد آغاز شده و مابقی واحدها یعنی 1250 واحد در بازارک رباط‌کریم جانمایی شده است.

روشن مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی استان تهران نیز در این باره با بیان این‌که ظرفیت سایت بازارک رباط‌کریم 5380 واحد است، گفت: این سایت حدود 12 کیلومتر با اسلام‌شهر فاصله دارد. از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع داده‌ایم که در کدام پروژه قرار دارند و ارسال پیامک نیز با همین هدف انجام شده است.

در ادامه اما مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از منتفی شدن جابه‌جایی متقاضیان نهضت ملی مسکن از اسلام‌شهر به رباط‌کریم خبر داد و به تسنیم گفته بود: الزام جابه‌جایی تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن که از طریق پیامک به آنها اطلاع‌رسانی شده بود، منتفی است.

وی توضیح داد: با بررسی‌های صورت‌گرفته و پیگیری اداره راه و شهرسازی استان تهران، در حال تأمین زمین موردنیاز برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن این متقاضیان هستیم. البته متقاضیان این اختیار را دارند که تأمین زمین آنها از اسلام‌شهر به رباط‌کریم منتقل شود. این کار اختیاری است و هیچ الزامی در رابطه با آن وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، در حالی بیش از 5 ماه از این اظهارنظر می‌گذرد که به گفته متقاضیان تایید صلاحیت شده نهضت ملی مسکن هنوز خبری از تامین زمین برای ساخت پروژه‌ها نشده و آنها حدود 2 سال است که در انتظار برای ارسال پیامک برای واریز قسط اول هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد
  • مردم اسلامشهر در مورد حمله موشکی به اسرائیل چه می گویند
  • شادی مردم اسلامشهر از عملیات«وعده صادق»
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • (ویدئو) کمبود نیرو؛ مشکل اصلی ناتو