Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رحمنی مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه تا امروز ۳۵۵ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است، گفت:  از این میزان ۳۲۰ هزار تن به صورت تضمینی و به مبلغ ۸۱۳ میلیارد تومان و خرید توافقی نیز در حدود ۳۵ هزار تن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان افزود:تاکنون حدود ۸۰ درصد از مطالبات کشاورزان در حدود ۶۵۰ میلیارد تومان تا ۲۳ مرداد ماه تسویه حساب شده است و ۲۰ درصد باقیمانده نیز تا پایان این هفته به حساب گندمکاران واریز خواهد شد.


رحمنی  با اشاره به اینکه خرید گندم روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند اظهار داشت: در حال حاضر فقط مرکز غدیر فعال است و کشاورزانی که تاکنون موفق به تحویل گندم خود نشده اند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید گندم شرکت غله زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

به گزارش تابناک، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان و حقوق معلمان خریدخدمات تا پایان اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با تسنیم درباره پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان گفت: حق‌التدریس معلمان تا پایان پاییز پرداخت شده است البته فراموش نکنید سال گذشته تا بهار هنوز حق‌التدریس 6 ماه سال گذشته معلمان پرداخت نشده بود.

 وی افزود: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

فرهادی درباره پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی بیان کرد: حقوق معلمان خرید خدمات تا دی ماه 1402 پرداخت شده است و تا هفته معلم باقی‌مانده حقوق آنها را پرداخت می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • تخصیص جایزه گندم به کجا رسید؟
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • خرید تضمینی گندم به ۳۳۰ هزار تن رسید