Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان غلامباس بهرامی نیا بیان کرد: ۹ هزار و ۹۶۰ راننده درون و برون شهری خوزستان برای دریافت وام ۶۰ میلیون ریالی در سامانه کارا ثبت نام کردند که پرونده پنج هزار و ۹۰۳ نفر از سوی بانک‌های استان در حال بررسی است که از این تعداد تاکنون سه هزار و ۸۱۴ راننده موفق به دریافت وام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده سایر متقاضیان در مراحل اداری بانک ها قرار دارد، افزود: سهم تسهیلات درخواستی برای ۹ هزار و ۹۶۰ راننده درون و برون شهری خوزستان، ۵۹۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در حوزه ثبت نام شرکت‌های مسافربری برای دریافت وام ۱۲۰میلیون ریالی کرونا نیز بیان کرد: خوزستان ۱۶۰ شرکت مسافربری دارد که از این تعداد ۳۸ شرکت با مجموع ۲۱۶ نفر نیروی بیمه شده، درخواست دریافت وام خود را در سامانه کارا ثبت کرده‌اند.

وی ادامه داد: سهم شرکت‌های مسافربری خوزستان برای دریافت وام ۱۲۰ میلیون ریالی، ۲۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال است.​

به گزارش ایرنا شیوع ویروس کرونا در کشور بر بیش از ۶ میلیون شاغل تاثیر گذاشت که ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر آنها فاقد بیمه هستند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا تسهیلات بانکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا تسهیلات بانکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا تسهیلات بانکی اخبار کنکور دریافت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

تیم فرمول یک فراری در راستای تامین هزینه خرید راننده جدیدش قرارداد گران‌قیمتی با اسپانسر آمریکایی امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراری ایتالیا با تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار آمریکایی هیولت پاکارد (HP) قرارداد اسپانسری منعقد کرده است.

بر اساس گزارش بینزس اسپورت؛ شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به تیم ایتالیایی اجازه می‌دهد تا حقوق بالایی را برای لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس بنز که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک

منابع این نشریه گزارش می‌دهند که ارزش سالانه این قرارداد با قرارداد اسپانسرینگ ردبول با شرکت فناوری اوراکل که در حال حاضر بزرگترین قرارداد در فرمول یک است، قابل مقایسه خواهد بود.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. گفته می‌شود درآمد این راننده انگلیسی در اسکودریا سالانه 100 میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا
  • تایید ۱۰ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت
  • تأیید نهایی حدود ۱۱ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت