Web Analytics Made Easy - Statcounter

​سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با موضوع «دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در عرصه‌های بین‌المللی» در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس، مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان «اقتدار چهل» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» از 2 تا 9 مهرماه از ساعت 9 الی 16 در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که به «اقتدار چهل» معروف شده، فعالیت بخش‌های مختلف نهادها و سازمان‌های وابسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه ستادی، معاونت‌ها و سازمان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور به نمایندگی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که متولی فعالیت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور است نیز،  گوشه‌اي از فعاليت‌هاي نمايندگي‌هاي فرهنگي کشورمان را با موضوع «دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در عرصه‌های بین‌المللی» به نمايش گذاشته است.

در غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، ویژه‌نامه‌های مؤسسه بین‌المللی الهدی در خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، دفاع مقدس و زندگینامه شهدا و همچنین، لوح‌های فشرده با محوریت مقاومت و دستاوردهاي دفاع مقدس عرضه می‌شود.

همچنین، سلسله نشست‌های تخصصی در باره نقش بانوان در دفاع مقدس و در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ايثار و مقاومت و تقويت فرهنگ مقاومت براي مقابله با استكبار جهاني و رژيم اشغالگر صهيونيستي و بازديد مسئولان و شخصيت‌هاي فرهنگي از غرفه اين سازمان در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس، ترتیب داده شده است.

گفتني است؛ برگزاری آیین افتتاحیه و اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت و برگزاری چهارمین اجلاس بین‌المللی «همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» با مشارکت اتحادیه مخالفین اشغالگران قدس نیز از جمله برنامه‌های مشارکتی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی می‌توانند به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد دفاع مقدس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دفاع مقدس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ اسدالله عباسی در نشست ستاد حجاب و عفاف با بیان اینکه براساس باور‌های دینی و مذهبی رعایت حجاب و عفاف تکلیفی شرعی است افزود: برای اسلامیت نظام جمهوری اسلامی بهای سنگین مادی و معنوی پرداخت شده است.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت کانون‌های فرهنگی تصریح کرد: حریم‌ها در اسلام مشخص و تعیین شده است و دستگاه‌های اجرایی بر اساس ضوابط و نقشی که دارند در این بخش فعال باشند.
استاندار به نقش رسانه‌ها بویژه رسانه ملی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: از شیوه‌ها و روش‌های نوین جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بهره گرفته شود.
آقای عباسی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف ترویج عفاف و حجاب از افراط و تفریط در این حوزه پرهیز شود افزود: گردشگر پذیر بودن گیلان نباید سبب جولان فرهنگ غربی باشد و ما با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم در گیلان هنجار شکنی صورت گیرد و با اقتدار تا پاک سازی کامل فرهنگ غربی ایستاده ایم گفت: به همه مسئولان و فرمانداری‌ها و همه دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود که در اجرای هر چه بهتر این طرح با همدلی فعال باشند تا شاهد نتیجه مطلوب باشیم.
در پایان هریک از مدیران حاضر در این نشست گزارش عملکرد خود را در حوزه مقابله با بد حجابی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم
  • با مشارکت مشروع ایران در نبرد طوفان‌الاقصی، صف جهاد مقدس اسرائیل تکمیل شد
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • بیانیه‌ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی
  • بیانیه‌ی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • نمایشگاه دستاوردهای پایگاه هوانیروز در مشهد مقدس