Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان های کم برخوردار  شامل استان ایلام، استان بوشهر، استان کردستان، استان خراسان جنوبی، استان لرستان، استان گلستان، استان سیستان و بلوچستان، استان کهکیلویه و بویراحمد و همچنین به مهرجویان تحت حمایت   استان تهران تقدیم میگردد

این بنیاد سابقه ۲۰ سال فعالیت در امر خیریه و خدمت رسانی است و جامعه هدف آن، همواره کمک به ایتام و افراد بد سرپرست، تهیه جهیزیه، حمایت از زندانیان و خدمات درمانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، بیش از ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور و ۱۱۰ شعبه در تهران دارد که به صورت سالانه در سه گام بیش از ۱۰ هزار کمک جهیزیه به نقاط محروم ارسال مینماید.

 با توجه به شیوع کرونا و شرایط پیش آمده و طبق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، این بنیاد تصمیم گرفت با توجه به وضعیت کشور نذورات خیران را در قالب  رزمایش طرح آل کساء (پخت غذای گرم و بهداشتی در ماه رمضان و توزیع در مناطق محروم) و رزمایشهای سبدکالا به نام کمک مومنانه و طرح آل یاسین و رزمایش عاشورایی  و اهداء لوازم التحریر به نام رزمایش آوای مهر  به استانهای کم برخوردار اهدا نماید

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران

مدیرکل بنیاد مسکن تهران با تشریح جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاها، گفت: هزینه ساخت هر متر مسکن روستایی در سال قبل ۹ میلیون تومان بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ عطاالله زمانی با یادآوری این‌که بر اساس توافقنامه با وزارت راه و شهرسازی تا پایان دولت سیزدهم باید 10 هزار قطعه زمین در استان تهران برای نهضت ملی مسکن واگذار شود، اظهار کرد: با توجه به این‌که ارزش زمین در تهران به‌شدت بالاست یک قطعه زمین به چند خانوار واگذار خواهد شد.

وی با بیان این‌که متولی ساخت نهضت ملی مسکن در شهرهای با جمعیت زیر 50 هزار نفر جمعیت بنیاد مسکن است، افزود: تاکنون برای نهضت ملی مسکن استان تهران (شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت) 193 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 7400 متقاضی (3.8 درصد) تایید شده‌اند. در این راستا ساخت 2806 واحد در دماوند، نسیم‌شهر، اسلامشهر و ... آغاز شده که با احتساب پروژه‌های نیمه تمام در مجموع ساخت 5728 واحد در دستور قرار کار قرار دارد.

زمانی همچنین با اشاره قیمت تمام شده ساخت مسکن روستایی استان تهران گفت: سال گذشته متوسط قیمت این واحدها 9 میلیون تومان بود که امسال درصد تورم به آن اضافه می‌شود که عمدتاً متراژ این واحدها 80 متر است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازار صالح آباد کجای تهران است و مناسب کیست؟
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح