Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از اعلام روز شنبه روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، دریافت پیام‌ها و شکایت‌های مردمی و البته رصد و پیگیری مشکلات موجود در این زمینه از اهداف راه‌اندازی این سامانه است. 

براساس این گزارش صدور مجوزهای حفاری مردمی که معمولا برای اخذ حق انشعاب خدمات شهری ضرورت پیدا می‌کند، به دلیل تاثیرگذاری مستقیم آیتم‌های مختلف فنی بر مبلغ عوارض همواره یکی از موضوعات مشکل‌آفرین برای شهروندان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استقرار کامل این فرآیند روی سامانه «تهران من» کلیه مراحل اعم از ثبت درخواست، پرداخت هزینه و اخذ مجوز به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعات حضوری انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا پیش از این نیز شهردار برخی از مناطق ۲۲گانه تهران از راه‌اندازی سامانه صدور مجوز حفاری در معابر خبر داده بودند.

برچسب‌ها معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران سامانه تهران من شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران سامانه تهران من شهرداری تهران شهر تهران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران سامانه تهران من شهرداری تهران شهر تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی، گفت: هم‌اکنون دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی دارد که به‌دقت در نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.

هادی شه‌دوست شیرازی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است
  • اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود
  • ممنوعیت صدور مجوزهای قطع و حمل چوب تا پانزدهم فروردین
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود