Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال اتلتیکومادرید به اظهارات هم‌تیمی سابقش برای ابراز نارضایتی درباره شیوه جدایی این بازیکن اروگوئه‌ای از بارسلونا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس سوارس رضایت خود را از پیام لیونل مسی برای تجلیل و دفاع از او و طعنه زدن به مسئولان باشگاه بارسلونا به خاطر فروش این مهاجم اروگوئه‌‌ای ابراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارس 33 ساله که روز گذشته (جمعه) انتقالش به اتلتیکومادرید پس از شش فصل حضور در بارسلونا، جنبه رسمی پیدا کرد، در واکنش به اظهارات مسی که گفت هم‌تیمی و دوست صمیمی‌اش از نوکمپ بیرون انداخته شده است، اما او از این رویکرد مدیران بارسلونا تعجب نمی‌کند، اظهار داشت: لئو مرا خوب می‌شناسد و به خوبی عقاید و طرز فکر مرا می‌داند. اینکه من توانسته‌ام یک میراث مثبت از خودم به جا بگذارم، مایه افتخار من است. من وارد فصل جدیدی از دوران بازی‌ام شده‌ام و پیوستن به یک تیم جنگنده به من انگیزه زیادی می‌دهد.

وداع احساسی مسی با سوارس و انتقادش از مدیران بارسلونا/ واکنش جالب نیمار به اظهارات لئو

 

سوارس که فصل گذشته با وجود خانه‌نشینی چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت زانو، در 36 بازی‌اش 21 گل به ثمر رساند، در برنامه‌های رونالد کومان سرمربی جدید آبی‌و‌اناری‌ها جایی نداشت و به همین دلیل مجبور به جدایی از آبی‌و‌اناری‌ها شد. او اما می‌گوید از پیوستن به اتلتیکومادرید خوشحال است.

سوارس ادامه داد: بازی برای تیمی بزرگ از اسپانیا مانند اتلتیکومادرید انگیزه‌بخش است. این تیم پر از بازیکنان بزرگ است و ترکیبی جنگنده دارد که همیشه برای رسیدن به رده‌های بالای لیگ تلاش می‌کند. هواداران و سرمربی تیم دیه‌گو سیمئونه هم به بالا رفتن انگیزه بازیکنان کمک فراوانی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لوئیس سوارس بارسلونا لیونل مسی لوئیس سوارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند ماه قبل اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود و در فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست اما مدیران این باشگاه و به خصوص لاپورتا از تصمیم او راضی نبودند.

رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رافا یوسته و همچنین دکو در طول مدت تمام تلاششان را به کار گرفتند تا این مربی را از تصمیمی که گرفته بود منصرف کنند، خصوصا که نتوانسته بودند مربی بزرگی را برای جانشینی او انتخاب کنند و در نهایت هم موفق شدند که نظر او را تغییر دهند.

اما حالا RAC1 خبر داده است که تصمیم لاپورتا برای حفظ ژاوی و ادامه همکاری با او با مخالفت‌هایی از سوی بعضی از مدیران این باشگاه و اعضای هیئت مدیره همراه شده است. این مخالفت به حدی جدی است که بعضی از آنها تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه حضور ژاوی در بارسا از سمت خود استعفا خواهند داد.

آنها پیش از این به رئیس باشگاه بارسلونا هشدار داده بودند که بهترین تصمیم این است که هرچه زودتر سرمربی این تیم را اخراج کند. با توجه به اینکه او حالا تصمیم گرفته به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، در صورتی که بارسلونا بخواهد او را اخراج کند باید دستمزد او در فصل آینده را هم پرداخت کند که ضرر بزرگی از نظر مالی برای این باشگاه خواهد بود.

ژاوی و لاپورتا قرار است تا ساعاتی دیگر در نشست خبری حضور پیدا کنند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند و باید دید که در نهایت تنش‌های به وجود آمده در این باشگاه به چه شکل مدیریت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا