Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:19:52 GMT

امیدوارم استقلال فینالیست لیگ قهرمانان شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۳۷۸۶

امیدوارم استقلال فینالیست لیگ قهرمانان شود

به گزارش افکارنیوز،

ادموند اختر در خصوص پیروزی  استقلال  مقابل الاهلی اظهار داشت: به عنوان یک طرفدار یا پیشکسوت به مجموعه استقلال بابت آن پیروزی تبریک می‌گویم. بازی منطقی و خوبی ارائه دادند و توانستند سه امتیاز را با اقتدار کسب کنند و به مرحله بعدی برسند. امروز هم با پاختاکور که یکی از تیم‌های خوب ازبکستانی است بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که آنها را هم پشت سر بگذاریم.

وی در مورد درخشش مهدی قایدی ادامه داد: قایدی عملکردی داشت که همه انتظارش را داشتند. مهم این است که بازیکن در بازی‌های حساس کیفیت خود را نشان دهد که او هم همین کار را به درستی انجام داد.

وی در مورد عملکرد خوب خط حمله هم گفت: مهدی قایدی و ارسلان مطهری روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارند و بسیار تاثیرگذار هستند. دیاباته هم با رفتن به مرخصی بدنش افت کرد. باشگاه استقلال باید بندی در قرارداد او بگذارد که دیاباته به مرخصی نرود و تا کمی پولش دیر و زود شد ناز نکند، چون آمادگی بدنش را از دست می‌دهد. اگر دیاباته در شرایط آرمانی باشد خیلی تاثیرگذار است. امیدوارم در سال جدید بتواند نیاز‌های تیم را به بهترین شکل برآورده کند.

بازیکن سابق استقلال در رابطه با اینکه این تیم به فینال آسیا راه پیدا می‌کند یا خیر گفت: از الان نمی‌شود راجع به این قضیه صحبت کرد. باید بازی به بازی پیش رفت. هیچکس نمی‌تواند چنین چیزی را پیش‌بینی کند ولی من به عنوان یک استقلالی امیدوارم که این تیم بعد از سال‌ها بتواند به فینال راه پیدا کند و ستاره سوم را بگیرد. در هر حال استقلال جزو معتبر‌ترین تیم‌های آسیایی است. تیم خوبی داریم و قبل از یک‌چهارم نهایی این دوره تیم‌ها نزدیک به یک ماه استراحت می‌کنند و بعد لیگ شروع می‌شود. 

اختر در پایان افزود: امیدوارم استقلال بتواند مقابل پاختاکور با تلاش بازیکنان و کادرفنی نتیجه خوبی بگیرد. جا دارد در اینجا به پرسپولیسی‌ها تبریک بگویم که با اقتدار الشارجه را شکست دادند. در بازی‌های آسیایی چیزی به نام استقلال و پرسپولیس نداریم و نام ایران است که اهمیت پیدا می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال مهدی قایدی فینال آسیا استقلالی استقلال ادموند اختر لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم

به گزارش ورزش سه، آرمین سهرابیان در پایان بازی استقلال و شمس آذر که با برتری آبی‌ها به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ما ۹۰ دقیقه را خوب بازی کرد، به جز ۲-۳ دقیقه آخر که تمرکز نداشتیم. خدا را شکر خوب بود و توانستیم سه امتیاز را هم بگیریم.

او در خصوص مصدومیت خود توضیح داد: من یک مشکل جزئی در کشاله پایم اتفاق افتاد و انشالله تا ۱۰ روز دیگر خوب می‌شوم.

سهرابیان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قهرمان می‌شود، گفت: امید به خدا. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. با تمام وجودمان می‌جنگیم، با همه چیز می‌جنگنیم. انشالله بتوانیم قهرمان شویم.

بازیکن استقلال درباره استقبال خوب هواداران از مسابقه امروز عنوان کرد: خدا را شکر، هواداران هم زحمت کشیدند و لطف کردند به ورزشگاه آمدند.

سهرابیان درباره چهار گلی که در این فصل به ثمر رسانده است، عنوان کرد: ما در ضربات ایستگاهی تاکتیک‌های خوبی داریم و با آقا جواد خیلی خوب تمرین می‌کنیم و این هم باعث می‌شود ما مدافعان جلو بیاییم و بتوانیم مثمرثمر باشیم.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا به بازی با تراکتور می‌رسد، گفت: امیدوارم. تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم برسم.

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت