Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:16:34 GMT

۵ شهرستان در وضعیت سفید کرونا/ بندرگز قرمز است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۳۸۷۶

۵ شهرستان در وضعیت سفید کرونا/ بندرگز قرمز است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل ظهر شنبه در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارکرد: شاخص بستری در استان گلستان ۱.۳۸ بیمار کرونایی است.

وی گفت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، در کشور میانگین بستری بیماری کرونا در کشور ۱۲.۲ بیمار است در حالیکه این عدد در استان گلستان، ۱.۳۸ است.

فاضل افزود: طبق اعلام ستاد ملی کرونا پیک سوم بیماری کوید ۱۹ در تعدادی از استان های کشور شروع شده است انشالله در استان گلستان شاهد این وضعیت نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهرستان های گمیشان، مراوه تپه، آق قلا، علی آباد و مینودشت در وضعیت سفید، و شهرستان بندرگز در وضعیت قرمز است و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

فاضل تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت استان گلستان زرد است، در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی ستاد کرونا، وضعیت آرامش استان از بین خواهد رفت.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت استان در زمینه کرونا، خاطرنشان کرد: از ۱۵ لغایت ۳۱ شهریور ماه تعداد ۳۹ مورد بستری مربوط به افراد ۶ تا ۱۸ ساله استان بود که دو نفر کرونا مثبت اعلام شدند.

فاضل افزود: از اول تا پنج مهر ماه تعداد چهار مورد بستری در این رده سنی داشتیم که هیچ مورد مثبت نبود.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفند تا سوم مهر ماه، بیش از ۱۱۹ هزار بازدید از ۲۶ هزار ۵۷۰ مکان و مراکز طبخ غذا صورت گرفته است.

فاضل خاطر نشان کرد: در این بازدیدها، ۶۹ هزار مرکز دارای فعالیت خوب، ۱۶ هزار و ۳۸ مورد به مراکز قضایی معرفی و تعداد ۶۵۶ مورد هم پلمب شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: از ۱۵ لغایت ۳۰ شهریور از ۲۳ هزار و ۵۰ مدرسه استان، تعداد هزار ۱۱۷ مدرسه مورد بازدید کارشناسان بهداشتی قرار گرفت.

وی اعلام کرد: در این بازدیدها مشخص شد که ۸۹ درصد بهداشت فردی، ۶۶ درصد ماسک زدن و ۸۸ درصد فاصله اجتماعی در ندارس گلستان رعایت شد.

کد خبر 5033148

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا فاضل گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید احمدی پیش از ظهر دوشنبه در اولین جلسه کارگروه شورای عشایر ملارد در سال جاری که با حضور امین اسدی، سرپرست فرمانداری ملارد برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان ملارد ۳۰۰ خانوار عشایری با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر با ۷۵ هزار رأس دام سبک در دهستان اخترآباد این شهرستان فعال هستند.‌

احمدی افزود: عمده تولیدات عشایر شهرستان ملارد گوشت قرمز است که در سال گذشته یک هزار و هشت تن گوشت قرمز تولید و روانه بازار کرده اند.

بر اساس این گزارش در این جلسه مسائل مربوط به حوزه عشایر در خصوص تأمین آب شرب و علوفه دام عشایر، ارائه تسهیلات کم بهره، ساماندهی جاده‌های موجود به منظور ایجاد مسیرهایی امن برای کوچ عشایر و سمپاشی جایگاه‌های عشایر مطرح و بررسی شد.

کد خبر 6085428

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!