Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران گفت: هاشم زاده در زمان بازیکنی و در زمان حضور در کادرفنی تیم ملی همیشه از جایگاه خاصی در فوتسال ایران برخوردار بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه با اشاره به جدایی محمد هاشم زاده از کادرفنی تیم ملی فوتسال گفت: هاشم زاده فرد شناخته شده‌ای در فوتسال ایران است و از زمان بازیکنی تا رسیدن به کادرفنی تیم ملی از جایگاه خاصی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در چند سال اخیر وی به عنوان دستیارم در تیم ملی تلاش بسیار زیادی داشت و اکنون از جدایی‌اش احساس خلا می کنم. هاشم زاده در مسائل فنی و در ارتباط موثر با بازیکنان نقش پر رنگی داشت. او قطعا این تصمیم سخت را به دلایل متفاوتی گرفته و مسائل مالی هم بخشی از آن بوده است. با وجود ناراحتی زیادی که بابت عدم حضورش در تیم ملی دارم، اما از صمیم قلبم آرزوی موفقیت برایش دارم. امیدوارم با بهتر شدن شرایط در آینده‌ای نزدیک مجددا شاهد حضور هاشم زاده در تیم ملی باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره احتمال اضافه شدن مربی دیگری به کادرفنی تیم ملی، گفت: تا این لحظه هیچ چیز قطعی نیست. باید با رییس کمیته فوتسال نشست مشترکی داشته باشم و کلیه جوانب را بررسی کنیم. پس از آن می‌توانیم درخصوص استفاده از فرد جدید در کادرفنی تیم ملی فوتسال تصمیم گیری کنیم.

ناظم الشریعه با اشاره به اخبار منتشر شده درباره احتمال قطع همکاری وی با تیم ملی فوتسال ایران، تصریح کرد: تیم ملی در شرایط حساس اعزام به ازبکستان و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قرار دارد، با این حال در برخی موارد شاهد انتشار گمانه زنی‌های خلاف واقع هستیم. با وجود همه کم و کاستی‌هایی که در برخی موارد وجود داشته، اما در برهه حساس کنونی هیچگونه تصمیمی برای قطع همکاری با تیم ملی ندارم. ما محکوم به ادامه روند چندین ماه اخیر هستیم و تا کسب نتیجه مطلوب در جام ملتهای آسیا و صعود به جام جهانی این راه ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کادرفنی تیم ملی تیم ملی فوتسال هاشم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات