Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال کویت از احتمال تعویق مجدد مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ از ۳ تا ۱۳ دسامبر (۱۲ تا ۲۳ آذر) به میزبانی کویت برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها پیش از این قرار بود به میزبانی ترکمنستان در اسفند پارسال برگزار شود اما به دلیل قوانین سختگیرانه این کشور در رابطه با بیماری کرونا در نهایت دولت ترکمنستان مجوز برگزاری این بازی‌ها را نداد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی بازی‌ها را به کویت بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کویتی‌ها نیز البته در رابطه با کرونا سخت‌گیری هایی دارند. این کشور که تمایل زیادی دارد تا پس از رفع تعلیق بار دیگر در فوتسال شرایط بهتری پیدا کند در شرایطی میزبانی این بازی‌ها را پذیرفته که چندان مایل نیست در آذر ماه میزبان این مسابقات باشد.

بنا بر ادعای کاکائو، سرمربی برزیلی تیم ملی فوتسال کویت که در یک گفت‌.گوی خصوصی با سرمربی تیم ملی ایران مطرح کرده کنفدراسیون فوتبال آسیا فشار زیادی به کویتی‌ها برای برگزاری این بازی‌ها در زمان اعلام شده یعنی آذر امسال وارد کرده است اما عدم توضیحات بیشتر در مورد این مسابقات مثل تغییر در قرعه کشی بازی‌ها و ... شائبه تعویق مجدد بازی‌ها را قوت بخشیده است.

کاکائو معتقد است احتمال اینکه دولت کویت با وجود فشار کنفدراسیون فوتبال آسیا زیر بار برگزاری این بازی‌ها در تاریخ اعلام شده نرود زیاد است و شاید باز هم این مسابقات به تعویق بیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا 2016 کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون

کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مدیر فنی فدراسیون(تکنیکال دایرکتور) برای حضور در همایش دعوت کرد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفرانس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند