Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: همگام با تغییر سریع سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی در دنیا، پوست‌اندازی عظیمی در ۲۰ سال گذشته در مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران شکل گرفته و تحول بزرگی در همه بخش‌های مخابراتی صنعت نفت رخ داده، به‌نحوی که امروزه عنوان بزرگ‌ترین مخابرات صنعتی کشور در اختیار صنعت انتقال نفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، احمد بهفرد هم‌زمان با بیستمین سالگرد تأسیس شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران افزود: ما اگر نتوانیم همگام با دانش روز دنیا، سیستم‌های خود را روزآمد کردن کنیم، از فناوری‌های مدرن دنیا فاصله می‌گیریم و به همین دلیل از سال ۸۱ تغییرات سیستم‌های مخابرتی به‌صورت جدی آغاز شده و به جرأت می‌توان گفت امروز بزرگ‌ترین مخابرات صنعتی کشور در اختیار صنعت انتقال نفت ایران است.

وی تأکید کرد: ادعای بزرگ‌ترین مخابرات صنعتی کشور حاصل بهره‌برداری از تجهیزات مخابراتی روز دنیاست که در همه زیرمجموعه‌های شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند و از این پس نیز همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با حدود ۳۰۰ ایستگاه فعال مخابراتی و ۴ هزار کیلومتر فیبر نوری نقش خود را به‌عنوان بازوی مخابراتی صنعت نفت به‌درستی ایفا کنیم.

مدیر مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به مدنظر قرار گرفتن نقدینگی، تحریم‌ها، امکانات فنی و نیروی انسانی در اجرای پروژه‌ها تأکید کرد: در هر شرایطی با فراهم کردن قابلیت ارتباط مداوم و استفاده از سیستم‌های رادیویی، شبکه‌های فیبر نوری را نیز تقویت می‌کنیم.

بهفرد پروژه‌های فیبر نوری بندرعباس – سیرجان – رفسنجان، ری – ساری و حدفاصل مارون ۵ و ۶ منطقه اصفهان را عملیات‌های مخابراتی در حال اجرای این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: ۱۴ هزار کیلومتر خط لوله نفت و فرآورده در کشور وجود دارد که بیش از ۴ هزار کیلومتر آن زیرپوشش فیبر نوری قرار دارد و برای ۱۰ هزار کیلومتر باقیمانده افزون بر اجرای پروژه‌های یادشده، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت ملی گاز ایران امضا شده که بر اساس این تفاهم‌نامه در مکان‌هایی که این شرکت دارای فیبر نوری است، از امکانات آنها استفاده کنیم و در مقابل ما نیز خدمات متقابل به شرکت گاز ارائه دهیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه دیتاسنتر منطقه تهران برای تقویت زیرساخت‌های پدافند غیرعامل اظهار کرد: پروژه اسکادا نیز از سال ۹۶ آغاز شده و حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این سیستم می‌تواند همه مؤلفه‌های فنی مورد نیاز در مراکز انتقال نفت را به‌صورت گرافیکی و آماری نشان دهد و کنترل کند و در کاهش هزینه‌ها، نشت‌یابی‌ها و سرقت‌ها بسیار مؤثر است.

مدیر مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با قدردانی از خدمات همه مدیران و کارکنان پیشین مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: موفقیت امروز مخابرات شرکت حاصل تلاش همه عزیزانی است که در ۲۰ سال گذشته و حتی پیش از آن بسیار دقیق و مؤثر کارها و اقدام‌های خوبی را طراحی، اجرا و پایه‌گذاری کرده‌اند.

برچسب هاایران شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران (IOPTC) شرکت ملی گاز ایران

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران IOPTC شرکت ملی گاز ایران آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران هزار کیلومتر فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه

برای رفتن و اقامت در کشور ترکیه دو آیتم اهمیت زیادی دارد. یکی انتخاب خط هوایی پرواز و دیگری انتخاب هتل. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در ترکیه هتل آوانتگارد استانبول است که تمام امکانات رفاهی را دارد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین خطوط هوایی مسیر ترکیه می‌پردازیم.

معرفی خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه

پروازهای ترکیه از تنوع زیادی برخوردار هستند و تعداد زیادی از ایرلاین‌های داخلی و خارجی در این مسیر شلوغ اقدام به جابه‌جایی و انتقال مسافران می‌کنند. در ادامه به معرفی این پروازها می‌پردازیم.

پرواز با ایرلاین ترکی به ترکیه

پروازهای ایرلاین ترک در میان همه پروازها به کشور ترکیه محبوبیت زیادی داشته و بسیاری از افراد این پرواز را به‌دلیل کیفیت بالای خدمات انتخاب می‌کنند. در واقع، خدمات ارائه شده با کیفیت بالا باعث افزایش رضایت مسافران شده است. این پرواز از شهرهایی مانند تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان و ارومیه انجام شده و بسیاری از مسافران سفر با هواپیمای آن را ایمن می‌دانند. ارائه بلیط‌های پرواز به ترکیه به دو صورت چارتری و سیستمی صورت می‌گیرد.

ترکیش ایرلاین – Turkish Airlines – پروازهای ایران به ترکیه

این شرکت بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ترکیه به‌شمار می‌رود که از سال 1933 فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین، این شرکت هواپیمایی، چهارمین شرکت بزرگ هواپیمایی دنیا و سومین ایرلاین بزرگ اروپا محسوب می‌شود.

بلیط ‌های پرواز این شرکت طرفداران زیادی داشته و بسیاری از افراد با بلیط‌های این شرکت به ترکیه سفر می‌کنند. این پرواز بلیط‌های متنوعی داشته و از مهمترین مزایای آن می‌توان به کلاس‌های پروازی مختلف، راحتی فضای کابین و صندلی‌ها، امنیت بالا، تنوع غذایی زیاد در طول پرواز و پرسنل حرفه‌ای و مجرب اشاره کرد.

آنادولوجت AnadoluJet

آنادولوجت نیز از معروف‌ترین ایرلاین‌های کشور ترکیه به‌شمار می‌رود. دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی در آنکارا واقع شده و تاسیس آن به سال 2008 برمی‌گردد. به‌دلیل وجود پروازهای زیاد در هفته از ایران به ترکیه و بالعکس، مسافران با خیال راحت می‌توانند سفرهای خود را انجام دهند. آنادولوجت دارای بیش از 40 فرودگاه در شهرهای مختلف است و بلیط‌های آن نسبت به سایر پروازها قیمت کمتری دارد. این ایرلاین دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی دارد.

ماوی گوک Mavi Gök

ماوی گوک تنها ایرلاینی بوده که دارای پرواز مستقیم از ایران به شهر آنتالیا است. با توجه به این موضوع همه افرادی که می‌خواهند به‌صورت مستقیم به از ایران به آنتالیا بروند باید حتماً از این پرواز استفاده کنند. این شرکت هواپیمایی در سال 2007 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در آنتالیا قرار دارد. کیفیت هواپیماهای این شرکت هواپیمایی بسیار بالا بوده و خدمات متنوع و زیادی در طی سفر به مسافران ارائه می‌شود. عرضه بلیط‌های هواپیمای این پرواز در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی صورت می‌گیرد.

فری برد Freebird Airlines

آغاز به کار این ایرلاین به سال 2001 برمی‌گردد. این ایرلاین نیز محبوبیت زیادی داشته و به‌صورت روزانه و هفتگی پرواز به ترکیه دارد و به همین دلیل، مسافران در روزهای مختلف می‌توانند به ترکیه از طریق هواپیماهای این شرکت پرواز کنند. این شرکت هر سه کلاس پروازی را داشته و بهترین خدمات لوکس را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

پگاسوس Pegasus

این ایرلاین نیز به خوش نام بودن خود شهرت زیادی دارد و تاسیس آن به سال 2005 توسط ثروتمندترین خانواده هندی یعنی سابانجی برمی‌گردد. قیمت بلیط‌های این پرواز بسیار ارزان بوده و به‌دلیل کاهش هزینه‌های خود فاقد کترینگ بوده و مسافران در صورت تمایل به صرف غذا باید از 24 ساعت قبل سفارش غذای خود را به شرکت هواپیمایی اعلام کنند.

رزرو هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما در فلای تودی

فلای تودی یک وبسایت جامع برای رزرو هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما است. این وبسایت به شما امکان می دهد که به راحتی و به سرعت، هتل و پرواز خود را رزرو کنید و از تخفیف های ویژه نیز بهره مند شوید. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، برای رزرو هتل هایی مثل هتل آوانتگارد استانبول یا سایر هتل ها و خرید بلیط تهران استانبول به فلای تودی مراجعه کنید تا بتوانید برای یک سفر امن و ارزان برنامه ریزی کنید.

سخن آخر

انتخاب بهترین خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه به شما کمک می‌کند تا سفری راحت داشته باشید. در این مقاله بهترین ایرلاین‌های برای سفر از ایران به ترکیه و بالعکس معرفی شدند.امیدواریم شما عزیزان با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورده و بتوانید با انتخاب ایرلاین موردنظرتان، سفری خاطره‌انگیز را در کشور زیبایی ترکیه برای خود رقم بزنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898747

دیگر خبرها

  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد