Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@05:38:43 GMT

کانون هماهنگی زرشک و عناب راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۳۹۷۷

کانون هماهنگی زرشک و عناب راه‌اندازی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،   با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار با هدف حمایت از توسعه کاشت و تاسیس واحدهای فرآوری و بسته‌بندی زرشک و عناب در استان خراسان جنوبی تاسیس شد.

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زرشک و عناب، علاوه بر فرآوری و توسعه فناوری در این حوزه، برای توسعه بازار و صادرات نیز تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، استان خراسان جنوبی به عنوان بزرگترین تولید کننده عناب و همچنین تولیدکننده انحصاری زرشک در کشور و زرشک بی‌دانه در جهان شناخته می‌شود.  تاسیس این کانون می‌تواند ضمن گشایش مسیرهای صادراتی جدید، به توسعه زنجیره ارزش و فرآوری در این استان کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073738 برچسب‌ها شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز