Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است ۱۶۰میلیارد تومان به خاطر تخلف و قصور در انعقاد قرارداد به یک مربی خارجی داده شود، دستگاه‌های نظارتی قطعا باید به این موضوع ورود کنند.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 29 مرداد 99) پارلمان در تذکری شفاهی، گفت: برخی از کارکنان وزارت آموزش و پرورش بیش از یک سال است که بازنشسته شده‌اند، اما پاداش بازنشستگی خود را دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از یک طرف گفته می‌شود پول برای پرداخت بازنشستگان وجود ندارد و از سوی دیگر پول بیت‌المال به جیب یک مشت افراد مفت‌خور می‌رود، سوال ما این است که آیا تیم‌های ورزشی تافته جدا بافته‌اند؟

نماینده مردم بافق در مجلس تصریح کرد: قرار است 160 میلیارد تومان به خاطر تخلف و قصور در انعقاد قرارداد به یک مربی خارجی داده شود، دستگاه‌های نظارتی قطعا باید به این موضوع ورود کنند.

صباغیان تأکید کرد: متأسفانه میزان حقوق فرهنگیانی که پیش از مهر ماه بازنشسته شده‌اند، با کسانی که پس از آن بازنشسته شده‌اند، تفاوت زیادی دارد که این تبعیض و بی‌عدالتی است و باید این مشکل حل شود.

نماینده مردم بافق در مجلس در پایان ضمن انتقاد از گرانی کالاهای اساسی، خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور بهتر است یک ماه دستگاه‌های نظارتی را به مرخصی بفرستد، زیرا بود و نبود آنها فرقی نمی‌کند و کارِ نظارتی‌‌شان را به درستی انجام نمی‌دهند.

تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دستگاه های نظارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان