Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی منفرد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: ۲۰ درصد از مشترکان برق خانگی بوشهر با قرار گرفتن در دسته کم مصرف در تعرفه بندی برق امید از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق در قالب برق امید بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این طرح تنها مشترکان خانگی را شامل می‌شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود با اجرای این طرح  ۱۰ درصد از مصرف در این بخش صرفه جویی و مصارف حاصل از این صرفه جویی در بخش‌های مولد همچون صنعت و کشاورزی استان مصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منفرد افزود: در تعرفه بندی طرح برق امید مشترکان به ۳ دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم می‌شوند که از این میان بهای برق مصرفی گروه کم مصرف با ۱۰۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

وی عنوان کرد: مشترکانی که مصرف سرانه آنها در یک دوره تا ۸۰۰ کیلووات باشد در دسته کم مصرف، ۸۰۰ تا ۶ هزار کیلو وات خوش مصرف و مشترکان با مصرف بیش از ۶ هزار کیلو وات پر مصرف به شمار می‌روند.

منفرد اعلام کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده ۶۰ درصد از مشترکان بوشهری در دسته خوش مصرف و ۲۰ درصد در گروه پر مصرف جای می‌گیرند.

مدیر دفتر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: تعرفه مشترکان خوش مصرف بدون تغییر باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود پرمصرف‌ها در یک بازه زمانی ۶ ماهه از طریق بهینه سازی مصرف با آموزش‌های رایگان شرکت توزیع برق،  کمک گرفتن از شرکت‌های خدمات انرژی و استارتاپ‌ها و نصب مولدهای کوچک خود تامین، نسبت به اصلاح الگوی مصرف و انتقال به گروه خوش مصرف‌ها اقدام کنند.

منفرد ادامه داد: این بخش از مشترکان در صورتی که رویه مصرفی خود را تا سال آینده کاهش ندهند با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه مواجه می‌شوند.

منفرد با اشاره به اینکه بوشهر بالاترین سرانه مصرف برق در کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: کاهش مصرف برق در این استان الزامی است و نیازمند همکاری مردم هستیم و امیدواریم با در نظر گرفتن تعرفه تشویقی  برق امید مصرف برق خانگی تا ۲۰ درصد کاهش یابد.

مدیر دفتر قروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: تعرفه برق امید از دوره جدید و از آبان‌ماه سال جاری برای مشترکان کم مصرف اعمال می‌شود.

وی اعلام کرد: کولرهای گازی با ۳۳۰ کیلو وات ساعت، سایر وسایل سرمایشی مانند یخچال ۳۵ کیلووات ساعت و وسایل روشنایی با ۷ کیلو وات ساعت مصرف ماهانه، بیشترین مصرف برق خانگی بوشهر را به خود اختصاص می‌دهد.

برچسب‌ها بوشهر برق امید مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر برق امید مصرف بهینه برق بوشهر برق امید مصرف بهینه برق اخبار کنکور برق امید مصرف برق خوش مصرف کیلو وات کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • بزودی یک طرح نوین رادیو دارویی رونمایی می‌شود
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه‌ها