Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید جمال کلانترزاده رکن آبادی در سال ۱۳۶۷ و در سن ۱۸ سالگی در منطقه سلیمانیه به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهید جمال کلانترزاده رکن آبادی در سال ۱۳۶۷ و در سن ۱۸ سالگی در منطقه سلیمانیه به فیض شهادت نائل آمد. حاج عباس کلانترزاده و فاطمه خودی پدر و مادر شهید دارای ۸ فرزند می‌باشند که شهید جمال فرزند دوم خانواده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر شهید به شغل کشاورزی مشغول است و یک دامداری کوچک جهت تأمین لبنیات خانواده دارند. مادر شهید ضمن رسیدگی به امورات منزل در کارهایی از جمله بستن ماست و پنیر و گرفتن سرشیر و کره و … به حاج عباس کمک می‌کند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست‌ تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

داشتن فرزند چندقلو اگر چه نعمتی بزرگ و زیباست ولی نباید فراموش کنیم که مشکلات هم در چنین خانواده‌هایی چندقلو می‌شود و اگر یاری مسئولان نباشد قامت والدین دارای فرزند چند قلو زیر بار زندگی خمیده می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیل در روستای ده‌جمال بهاباد
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است