Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:25:03 GMT

امهال تسهیلات زلزله‌زدگان با جدیت دنبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۴۱۴۷

امهال تسهیلات زلزله‌زدگان با جدیت دنبال می‌شود

شهریار حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آثار زلزله هنوز در چهره مردم و جغرافیایی منطقه وجود دارد که با تمدید یکساله تسهیلات بانکی بسیاری از مشکلات مردم مرتفع و روند بازسازی واحدهای باقی مانده نیز با سهولت انجام می شود.

وی اظهار داشت: دکتر نوبخت قول دادند امهال وام زلزله زدگان را با جدیت بیشتری دنبال کنند که به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: امهال تسهیلات زلزله زدگان با امضای ۶ نماینده مجلس استان در ابتدای مجلس یازدهم برای رییس جمهوری ارسال شد که این نامه با دستور رییس سازمان برنامه و بودجه به وزارت اقتصاد ودارایی برای تصمیم گیری و اجرا ارسال شده و به صورت جدی پیگیر آن بودیم که قول مساعد دادند که حداقل یکسال دیگر تمدید شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت:در سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کرمانشاه بازدید از ظرفیت های کشاورزی شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب انجام گرفت و تزریق اعتبار مناسب برای بهره برداری از امکانات موجود در بخش کشاورزی در جلسه شورای اقتصاد استان کرمانشاه تصویب شد.

حیدری ادامه داد: سد هواسان برای تامین آب دشت های حاصلخیز منطقه سرقلعه و جگیران درنظر گرفته شده که برای شروع به کار این سد قول مساعد داد تا بیش از چهار هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دیم منطقه به آبی تبدیل شود.

او اضافه کرد: جذب سرمایه گذاری در منطقه، فعال شدن شهرک های صنعتی و توسعه کشاورزی برای پیشرفت و آبادانی منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.

 وی ادامه داد: شهرستان های مرزی غرب کرمانشاه پتانسیل های بالایی دارند و با وجود چندین مرز رسمی و بین المللی متاسفانه زیرساخت های مناسبی از لحاظ راه ندارند و تولید بسیاری از کارخانجات از مسیر پرویزخان و خسروی عبور می کند که نیازمند تخصیص اعتبار است که این سفر دستاوردهای بسیار خوبی برای منطقه و استان کرمانشاه به همراه داشت.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزیی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.  

برچسب‌ها سرپل ذهاب تسهیلات بانکی نماینده مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری سفر معاون رییس جمهوری به استانهای کرمانشاه و ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب تسهیلات بانکی نماینده مجلس شورای اسلامی سرپل ذهاب تسهیلات بانکی نماینده مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور استان کرمانشاه سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند