Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-23@20:07:51 GMT

با نشستن درون کاخ نمی‌توان دولت را اداره کرد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۴۱۶۷

با نشستن درون کاخ نمی‌توان دولت را اداره کرد

به گزارش «نماینده» ابولفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ سبک مدیریتی دولت مردم را عصبانی کرده است و نمی‌توان با نشستن درون کاخ سعدآباد کشور را مدیریت کرد.

وی افزود:‌ در همین ایام کرونا رئیس‌جمهور فرانسه به لبنان سفر می‌کند ولی رئیس‌جمهور ما حاضر نیست به مجلس آمده و بین مردم برود، و تلاش می‌کند از درون کاخ مدیریت کند کارها انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که رئیس قوه مجریه باید اجرا کننده بوده و بسیار فعال باشد. این در حالی است که در چند هفته اخیر رئیس مجلس به خوزستان سفر کرده و رئیس قوه قضائیه به چهارمحال و بختیاری.

نماینده نجف‌آباد در مجلس گفت: در همین چند هفته اخیر وزیر خارجه سوئیس به ایران آمده و به چند استان ایران رفته و به مجلس می‌آید ولی رئیس جمهور ما فقط در کاخ سکنی گزیده است در حالی که همین سبک مدیریت، ‌مردم ایران را نابود می‌کند.

ابوترابی اظهار داشت:‌ سبک مدیریت روحانی مردم را از انقلاب و کشور زده می‌کند و وقتی ما اتفاقات حوزه خودرو و گرانی‌های اخیر در بازار را مشاهده می‌کنیم می‌بینیم که رئیس‌جمهور حال بررسی میدانی را ندارد و از درون کاخ بیرون نمی‌آید.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ابوترابی دولت رییس جمهور رئیس جمهور درون کاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند

به گزارش مشرق، صبح امروز جلسه بررسی مسائل ارزی با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه اعضای کمیسیون‌های‌ اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

در این جلسه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

وی تاکید کرد که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند؛ بنابراین لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

دیگر خبرها

  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند