Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دادرس گفت: نیروهای مسلح کشورمان بر لبه دانش و فناوری حرکت می کنند و تجهیزات و فناوری های داریم که گاهی در دنیای امروز هم موجود نیست اما بیان آنها به مصلحت نیست. - اخبار سیاسی -

 به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر محمد حسن دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه آیین افتتاحیه دوره هشتم دکترای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره سی و یکم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس همواره مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد و نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تمام تلاش خود را برای استفاده از این تجارب گرانبهای بکار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دادرس: به تجهیزات پیشرفته ای در حوزه پهپادی دست یافته‌ایم

وی افزود: نیروهای مسلح کشورمان بر لبه دانش و فناوری حرکت می کنند و تجهیزات و فناوری های داریم که گاهی در دنیای امروز  هم موجود نیست اما بیان آنها به مصلحت نیست. این آمادگی که در قبال آن احترام نظام بین الملل را در پی داشته یعنی این قدرت یک واقعیت گویا و غیر قابل انکار است.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: آمریکایی ها از ابتدای انقلاب هر آنچه توانسته اند انجام داده اند، آیا چیزی بیش از این می توانستند انجام دهند،  آنها بجای این تلاش ها بیهوده بهتر است مشکلات داخلی کشورشان را حل کنند، کشور آنها در حال فروپاشی است بهتراست به دنبال حل مشکلات خودشان باشند. آمریکایی ها بهتر است به دنبال راه حلی برای عدم همراهی بین المللی باشند و به بی اخلاقی های رفتاری خود را توجه کنند.

امیر دادرس خاطر نشان کرد: اگر چه ممکن است امروز در داخل کشور با مشکلاتی روبرو باشیم اما ما نظامی داریم که رهبرش امام گونه است و اخلاق حاکم در سرنوشت سیاسی  و اجتماعی مردم است. اما رهبران آمریکا افتخارشان بی اخلاقی است.

وی اظهار داشت: آنچه ما از آمریکایی ها می دانیم و آنچه در فضای مجازی بیان می شود بسیار متفاوت است. رفتار رئیس جمهور آمریکا چندش آور است، او تا بحال بنابر اعلام خود آمریکایی ها بیش از 20 هزار دروغ از تریبون رسمی گفته است و افتخار او دستگیری پناهندگان مکزیکی و جدا کردن فرزندان آنها از والدین شان است.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: رئیس جمهور آمریکا روابط نامشروع و نا صحیح با فرزندش را به عنوان یک افتخار اعلام می کند ، این آن چیزی است که در فضای مجازی به عنوان یک الگو معرفی می شود. پس لازم است که همه ما در عرصه مجازی با سواد رسانه ای وارد شویم و توجه کنیم سمت و سوی اخبار چیست.

امیر دادرس با بیان این که قدرت امریکا رو به افول است افزود: امروز کشورهای که در هژمونی آمریکا بودند از او فاصله گرفته اند و ما شاهد ظهور قدرت های جهانی جدید هستیم و یک جانبه گرایی درحال از بین رفتن است. امروز به آن چنان قدرت و عزتی رسیده ایم که اگر کشتی به آن سوی جهان می فرستیم به خوبی ماموریتش را بدونه هیچ مزاحمتی  انجام می دهد ، این سایه قدرت ما در آن منطقه است البته ممکن است ما کمتر قدر آن را بدانیم زیرا فضای مجازی نمی گذارد ما با واقعیت روبرو باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران جانشین فرمانده نیروهای مسلح آمریکایی ها امیر دادرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی ظهر سه شنبه در دیدار با امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده این استان با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده‌ اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه نیروهای مسلح ما را متمایز می‌کند فرهنگ ایثار و شهادت، اراده خدایی و عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌هاست.

وی استقلال را یکی از مؤلفه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان داشت: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان افزود: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده‌اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

محمدی عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و بروز دنیاست که خوشبختانه در این مسیر به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم بار دیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

آمادگی و بهره گیری از نیروهای انقلابی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز در سخنانی از حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از این قرارگاه عملیاتی تقدیر کرد و آمادگی، دانش بروز، بهره‌گیری از نیروهای مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب را از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اهدا لوح تقدیر از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و دلاورمردی‌های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان تجلیل کرد.

کد خبر 6086599

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»