Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه دومین دوره­ جشنواره­ ملی استارپوزال (کارآفرین دانشگاهی) مهلت فراخوان جذب ایده، طرح و پروپوزال برای این رویداد را تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  دبیرخانه دومین دوره­ جشنواره­ ملی استارپوزال (کارآفرین دانشگاهی)  با توجه به درخواست‌های دانشجویان ضمن مشورت با ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس فراخوان جذب ایده، طرح و پروپوزال‌­ها را برای متقاضیان شرکت در این رویداد تا روز یکشنبه ۲۰ مهرماه تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان می‌توانند، جهت ثبت آثار خود به سایت جشنواره به نشانی www.starposal.com  و برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر به اینستاگرام جشنواره به آدرس starposal یا سایر راه‌های ارتباطی مراجعه کنند.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار مطابق اعلام دبیرخانه جشنواره ملی استارپوزال (کارآفرین دانشگاهی) مجددا تمدید نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس کارآفرین دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب برای انتخاب بهترین رمان و مجموعه داستان کوتاه فارسی منتشر شد.

ناشران و نویسندگان برای شرکت در این جایزه ادبی تا ۳۱ خرداد فرصت دارند تا سه نسخه از هر عنوان رمان یا مجموعه داستان چاپ اول خود که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایران منتشر شده را به دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین ناشران و نویسندگانی که چاپ اول اثرشان در بازه زمانی اول ژانویه ۲۰۲۱ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ در خارج از ایران منتشر شده است، می‌توانند با ارسال فایل الکترونیکی (PDF) کتاب و یا با ارسال پستی سه نسخه چاپ شده اثر تا تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ در این دوره جایزه حضور داشته باشند.

آیین‌نامه جایزه مهرگان ادب زبان مادری با هدف تشکیل هیات‌های داوری با حضور منتقدان ادبی و نویسندگان بومی زبان‌های مادری در دست تغییر است از این رو فراخوان این بخش از جایزه مهرگان ادب کمی به تأخیر افتاده و متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتشار فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم (علم برای همه)

همچنین فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم (علم برای همه) برای انتخاب بهترین کتاب علمی- زیست‌محیطی، برترین تشکل زیست محیطی (NGO) و اثرگذارترین شخصیتِ محیط زیست ایران منتشر شد.

ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب‌های‌شان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شده است می‌توانند سه نسخه از کتاب‌های خود را تا ۳۱ خردادماه به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های زیست‌محیطی (NGO)ها دعوت می‌کند تا شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین فعالیت‌های خود در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال، به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. ذکر این نکته ضروری است که توضیح نوشتاری فعالیت‌ها حداکثر در پانصد کلمه و گزارش تصویری نیز حداکثر در ۴ دقیقه پذیرفته می‌شود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها پایان خردادماه ۱۴۰۳ است.

جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعه آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران، به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی مدیر جایزه مهرگان، داوران جایزه مهرگان علم و یا تشکل‌های فعال در عرصه محیط زیست ایران معرفی می‌شوند. شخصیت برگزیده در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با اتفاق آرای داوران انتخاب می‌شود.

دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت می‌کند چنانچه شخصیتی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام، شرح حال مختصر و فهرستی از مهم‌ترین آثار و یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6081189 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد