Web Analytics Made Easy - Statcounter

این جشنواره با شعار "آخرین برگ ریزون قرن" جهت همراهی شما مشترکین وفادار و علاقه مندان به استفاده از اینترنت خانگی ADSL از ابتدای پاییز سال۹۹ آغاز شده و تا انتهای آن ادامه دارد. - اخبار بازار -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از ویژگی های مهم فصل پاییز شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس است. امسال با توجه به شرایط خاص و ویروس کرونا این بازگشایی زودتر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیاتک در راستای مسئولیت اجتماعی خود جهت استفاده از سیستم آموزش آنلاین و عدالت آموزشی و همچنین مقابله و شکست ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، اقدام به ارایه بسته ویژه مدارس و دانش آموزان نموده است.

این سرویس ویژه با شعار"شروع راه، پاییزاست" برای حمایت از دانش آموزان و مدارس و رفاه مشترکین عزیز طراحی گردیده است که در آن بسته اینترنت 3ماهه سرعت 4 مگ، با 100گیگ ترافیک داخلی معادل 50 گیگ ترافیک بین الملل با قیمت 39 هزار تومان ( ویژه ثبت نام اویه)ارائه شده است.
سرویس های جشنواره "نت پاییزی" نیز به شرح ذیل ارائه می گردد:

سرویس 8 مگ 6 ماهه با ترافیک150 گیگ داخلی معادل 75 گیگ بین الملل با قیمت 90 هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه )

سرویس 8 مگ 6 ماهه با ترافیک1000 گیگ داخلی معادل 500 گیگ بین الملل + 250 گیگ شبانه با قیمت 300هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه و تمدید)

سرویس 16 مگ 6 ماهه با ترافیک1500 گیگ داخلی معادل 750 گیگ بین الملل + 500 گیگ شبانه با قیمت 390هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه و تمدید)

جهت اطلاع بیشتر می توانید به سایت آسیاتک(http://www.asiatech.ir/) مراجعه کنید یا با شماره های 1544 و 91010000 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویژه ثبت نام داخلی معادل بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز

به گزارش روابط عمومی ارم سبز؛ اردو‌های دانش آموزی از مجموعه ارم سبز در بخش‌های بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌گردد ودانش آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

لازم به ذکر است؛ مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۷۲۰ و ۴۴۱۴۰۸۰۰ از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ |برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت
  • جشنواره نان در جیرفت
  • عملیات ایران نبوغ‌آمیز بود/ ایران مانند شیر است و اسرائیل مثل یک «سگ چلاق» / نتانیاهو معادل هیتلر است/ آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار دارد