Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه بازسازی ۱۰ دستگاه واگن قطار آلمان غربی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پروژه بازسازی ۱۰ دستگاه واگن قطار آلمان غربی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی به همراه سعید قاضی مغربی رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره)، حسین کلانتری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک از پروژه ۱۰ دستگاه واگن قطار آلمان غربی که توسط واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در حال بازسازی است، بازدید کردند.

آقامیری در این بازدید گفت: پروژه بازسازی ۱۰ دستگاه واگن قطار آلمان غربی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری نشان داد که در شرایط تحریم نیز می‌توان کارهای ارزنده‌ای انجام داد که در شرایط عادی به آن توجه نمی‌شود و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد همکاری هرچه بیشتر شرکت رجاء، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و این واحد دانشگاهی در ساخت و طراحی واگن‌های جدید باشیم.

قاضی مغربی در این بازدید با بیان اینکه ۱۰ دستگاه واگن قطار برای شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا تا ۲۰ دی امسال بازسازی می‌شود، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در آخرین روزهای اسفند سال ۱۳۹۷ قرارداد بازسازی کامل یک دستگاه واگن قطار آلمان غربی را با شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا منعقد کرد که این واگن آذر سال ۹۸ به شرکت رجا تحویل و قرارداد آن خرداد امسال تسویه شد.

پروژه بازسازی ۱۰ دستگاه واگن قطار آلمان غربی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران را می‌توانید از ویدئوی زیر مشاهده کنید:

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید  قربان علی حسینی با قدرانی از تلاش همسر این شهید به دلیل سال‌ها مراقبت از این شهید والا مقام که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: خانواده شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی هستند؛ بنابراین دیدار و خدمت به خانواده شهیدان افتخار بزرگی است.

وی افزود: آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و همسران شهدا به واسطه نقشی که در تربیت فرزندان خود داشته‌اند سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی بوده که باید به درستی نقش و جایگاه آنان تبیین شود.

به گزارش آنا، شهید قربانعلی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحات جنگی، در فرودین ماه سال ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد