Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@13:48:18 GMT

تحقق ۵۸ درصدی بودجه سال جاری منطقه ۶

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۴۳۶۴

تحقق ۵۸ درصدی بودجه سال جاری منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: تا پایان مردادماه سال جاری حدود ۵۸ درصد بودجه این منطقه محقق شده است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۹۷ منطقه شش ۲۳۳ میلیارد تومان بود که در پایان آن سال با جذب ۱۲۹ درصدی، رقم بودجه به حدود ۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: بر اساس رقم بودجه سال ۹۷ و با توجه به سیاست‌های شهردار اصفهان در ارتباط با افزایش شهرداری، بودجه سال ۹۸ منطقه شش با افزایش ۸۶ درصدی به رقم ۴۳۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: تا پایان سال گذشته با جذب ۱۳۰ درصدی بودجه، علیرغم شرایط سخت اقتصادی رقم جذب بودجه از ۴۳۴ میلیارد تومان به ۵۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش رقم بودجه، پروژه‌های عمرانی بیشتری در منطقه شش تعریف شده زیرا بخش عمرانی سهم زیادی از بودجه منطقه را به خود اختصاص داده است.

برکت با بیان اینکه در سال ۹۹ بودجه منطقه شش با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به بودجه سال گذشته به رقم ۵۵۲ میلیارد تومان یعنی حدود ۱۰ درصد بودجه کل شهر اصفهان رسید، گفت: تا پایان مردادماه امسال حدود ۵۸ درصد بودجه محقق شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته تعداد ۱۱۵ پروژه برای منطقه شش تعریف شده بود که در سال جاری تعداد آنها به ۱۵۵ پروژه افزایش یافته است که ۱۳۱ پروژه جدید و ۲۴ پروژه مربوط به سال گذشته یا سال‌های قبل از آن است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: از مجموع ۱۵۵ پروژه سال جاری منطقه شش، تعداد ۳۰ پروژه بزرگ مقیاس، ۶۲ پروژه متوسط و ۶۳ پروژه کوچک مقیاس است که تعداد ۴۶ پروژه در حال احداث، ۱۰ پروژه به اتمام رسیده و ۲۴ پروژه در مرحله مطالعات و طراحی و ۱۲ پروژه هنوز آغاز نشده که هفت مورد آن در مراحل شهرسازی و معماری است.

کد خبر 446326

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان شهر کلانشهر بودجه و اعتبارات شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان سال گذشته بودجه سال منطقه شش سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک

احمدرضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خوروبیابانک، تعهدات اشتغال در سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به برگزاری متسمر و مداوم جلسات این کارگروه ادامه داد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۵ درصدی داشته است.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: تداوم و افزایش نظارت‌ها در حوزه اشتغال، پیگیری اعطای تسهیلات اشتغال جاماندگان تبصره ۱۶، اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و دیگر حوزه‌ها، تسهیلات بند (د) تبصره ۱۶، اطلاع رسانی سامانه کاریابی و جستجوی اشتغال، موارد مرتبط با اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی از جمله مواردی است که در جلسه اخیر این کارگروه بیان شد.

کد خبر 6085673

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • تحقق پروژه کاشت ۱۱۰ هزار درخت در اصفهان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی این سازمان در سال جاری