Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی خانه مستند، براساس تصمیم مدیریت خانه مستند از این پس در هر ماه بخش طرح و ایده سایت خانه مستند به مدت سه روز در دسترس مستندسازان خواهد بود تا نسبت به ثبت طرح‌های خود اقدام کنند.

به همین مناسبت از مستندسازان و علاقه مندان به این حوزه دعوت ‌می‌ شود از روز دوشنبه ۱۴ مهرماه تا چهارشنبه ۱۶ مهرماه (به مدت سه روز) با مراجعه به سایت خانه مستند به نشانی khanemostanad.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir جهت ارسال طرح های خود اقدام کنند.

پس از پایان مهلت سه روزه، بررسی طرح‌های ارسالی آغاز شده و از صاحبان طرح های برگزیده دعوت می‌شود تا در جلسه پیچینگ با ارائه مستندات تصویری به دفاع از طرح خود بپردازند.

دریافت طرح توسط خانه مستند از سه سال قبل به صورت الکترونیکی بوده است و با توجه به اینکه از اواخر تیرماه این امکان به دلیل به روزرسانی سایت و انجام برخی اصلاحات جهت سهولت در کار مسدود شده بود، با پایان مراحل فنی از این پس مستندسازان می‌توانند در هر ماه به مدت سه روز با مراجعه به سایت خانه مستند نسبت به ثبت طرح و ایده خود اقدام کنند.

همچنین در ارسال طرح و ایده مستندسازان باید این نکته را در نظر داشته باشند که طرح ارسالی قابلیت پخش از رسانه ملی را داشته باشد.

کد خبر 5033181 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه مستند انقلاب اسلامی فیلم مستند سینمای مستند تئاتر ایران چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی ویروس کرونا جشنواره فیلم مقاومت فیلم مستند شبکه یک سیما فیلم کوتاه سینمای مستند طرح و ایده سه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:  نوبت اول طرح تکمیلی فلج اطفال از دوم اردیبهشت تا ۴ اردیبهشت  امسال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال  در سطح استان آغاز شده است و مرحله دوم از سی ام اردیبهشت آغاز و تا  اول خرداد امسال۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نحوه اجرای طرح در سطح استان به اینصورت است که در این مناطق با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال بصورت خانه به خانه توسط تیم های عملیاتی انجام می شود.

در این طرح تعداد ۵۷ تیم عملیاتی ۳ نفره بهداشتی (متشکل از ناظر،واکسیناتور و راننده) به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال شرکت دارند.


دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس