Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رئیس کل دادگستری قم از برگزاری جلسه کمیته ویژه ساماندهی خانه‌های بازی و مهد کودک‌ها با حضور دوازده دستگاه مرتبط با موضوع در سالن جلسات دادگستری استان خبر داد و گفت: تعداد زیادی خانه بازی بدون مجوز قانونی و همچنین مهدکودک‌هایی با متولیان متعدد در استان قم مشغول به فعالیت می‌باشند که این وضعیت موجب گردیده تا کودکان ما با آسیب‌های فراوان فرهنگی، اجتماعی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مواجه شوند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری قم از برگزاری جلسه کمیته ویژه ساماندهی خانه‌های بازی و مهد کودک‌ها با حضور دوازده دستگاه مرتبط با موضوع در سالن جلسات دادگستری استان خبر داد و گفت: تعداد زیادی خانه بازی بدون مجوز قانونی و همچنین مهد کودک‌هایی با متولیان متعدد در استان قم مشغول به فعالیت می‌باشند که این وضعیت موجب گردیده تا کودکان ما با آسیب‌های فراوان فرهنگی، اجتماعی و... مواجه شوند.

وی افزود: بر این اساس با هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دادستان محترم قم و در راستای احقاق حقوق عامه و ضرورت جدی ساماندهی آنها، به منظور پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، موضوع در کمیته‌ای ویژه و به صورت فوق‌العاده مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ و جهت اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

رئیس کل دادگستری قم تصریح کرد: در این کمیته مقرر گردید ظرف مدت یک ماه، اداره کل بهزیستی در رابطه با مسئولان و مربیان خانه‌های بازی، ضوابط لازم را تعریف و نسبت به گزینش، آموزش، بررسی صلاحیت و صدور مجوز فعالیت برای ایشان اقدام نمایند.

مظفری در خصوص صدور مجوز ایجاد خانه‌های بازی نیز افزود: بر اساس مصوبات این جلسه، سازمان صمت با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه می‌بایست ظرف یک ماه ضوابط داخلی خانه‌های بازی از قبیل ضوابط استاندارد، بهداشت کار، نظارت اماکن ناجا و... و نحوه صدور پروانه کسب را تدوین و پس از کسب تاییدیه کمیسیون نظارت استان، نسبت به اجرایی شدن آن تمهیدات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مظفری قم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مظفری قم خانه های بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در قالب  پویش «به حرمت علی می‌بخشم» که  از پنجم بهمن ماه سال گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن حضرت در ۲۳ فروردین ادامه داشت، ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده قضایی و اختلاف در استان به سازش ختم شد.

ناصر عتباتی  اظهار کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان سازش در قالب پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

عتباتی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری پویش‌های فرهنگی اینچنین شاهد سازش‌های بیشتر در آذربایجان غربی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان