Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی اظهار داشت: با توجه به ضرورت رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از سرمایه‌گذاری جدید در سالی که توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نام‌گذاری شده است، بازنگری در دستورالعمل اعمال محدودیت حداقل ظرفیت جهت صدور جواز تأسیس برای سرمایه‌گذاری‌های جدید به سازمان های استانی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در سال ۹۵ برای صدور جواز تاسیس ۸۶ فعالیت صنعتی، حداقل ظرفیت تعیین شده بود که سرمایه گذارانی که می خواستند جواز بگیرند باید آن را رعایت می کردند و پایین تر از ظرفیت های اعلام شده جوازی صادر نمی شد.

وی ادامه داد: بر اساس درخواست سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانی و تقاضاهای واصله از سوی سرمایه‌گذاران جدید (عمدتاً کوچک و متوسط) نقاط ضعف و قوت ابلاغیه مذکور در جلسات متعدد و به‌صورت جامع بررسی شد.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: تعداد رشته فعالیت‌های مشمول محدودیت فوق، از ۸۶ رشته فعالیت، به ۱۶ رشته فعالیت که رعایت حداقل ظرفیت تولید به دلیل اهمیت رقابت‌پذیری این صنایع، اجتناب‌ناپذیر است، کاهش یافته و به سازمان‌های استانی ابلاغ شد.

زرندی تاکید کرد: البته از سازمان های استانی می خواهیم که در غالب توصیه به سرمایه گذاران جدید در خصوص رعایت حداقل ظرفیت این رشته ها عمل کنند اما دیگر محدودیت صدور جواز نخواهیم داشت.

کد خبر 5033184

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سعید زرندی وزارت صنعت معدن و تجارت کسب و کار بازار سهام ویروس کرونا قیمت دلار تولید نفت بانک مرکزی ایران قیمت نفت بورس وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام اسیا قیمت یورو قیمت طلا صادرات نفت حداقل ظرفیت صدور جواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است