Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:55:34 GMT

دنبال مدیریت بازار و قیمت ها هستیم

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۴۵۲۹

دنبال مدیریت بازار و قیمت ها هستیم

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رزم حسینی وزیر پیشنهادی وزیر صمت در دیدار با اعضا و مدیران بخش خصوصی اظهار کرد: شرایط امروز بسیار سخت است هم به دلیل شیوع ویروس کرونا و هم به دلیل وجود تحریم ها اما به کمک تمام دستگاه های حکومتی، بخش خصوصی و دولتی همانند زمان دفاع مقدس باید هماهنگ و متحد باشیم تا با وجود این محدودیت ها پیش به سوی مشکلات برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

نظر بخش خصوصی در تصمیم گیری‌های دولتی نادیده گرفته می‌شود

او افزود: در این رابطه به مجلس دو اقدام و برنامه ارایه داده‌ایم که مورد اول در خصوص تصمیمات وزارت صمت در راستای برنامه ششم توسعه است و مورد دوم هم مردمی بودن اقتصاد مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: به دنبال مدیریت بازار و قیمت ها هستیم نه مداخله در آن، تا به همه صورت به مشکلات رسیدگی کنیم و به دنبال رفع آنها باشیم.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صمت بخش خصوصی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان اظهار کرد: دولت در راستای رفع مشکلات به شدت تلاش می‌کند و شاکله مدیریتی دولت هم بسیار همراه است.

وی با بیان اینکه در سال جدید باید دنبال ابتکارات و برنامه‌های جدید باشیم افزود: با توجه به مشکلات و عقب‌ماندگی‌هایی که در استان داریم باید وقت بیشتری را به تلاش و کار اختصاص دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: برای عبور از مشکلات و رفع عقب‌ماندگی‌ها باید هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد وقت بگذارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: بیش از ۱۵۰ سفر به شهرستان‌ها، بخش‌ها و نقاط مختلف استان داشته‌ام و موضوعات را احصاء کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: برای امسال نیز ٢٠ سفر به بخش‌های مختلف را برنامه‌ریزی‌ کرده‌ایم تا به صورت میدانی مسائل را ببینیم و مشکلات را احصاء نمائیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: در اجرای پروژه‌ها باید اولویت‌بندی صورت بگیرد، برخی پروژه‌ها نیاز به اعتبارات کمتری دارند و می‌توان آنها را خیلی سریع جمع کرد لذا احصاء و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بر اساس اولویت‌بندی باید در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: همه باید کاری بکنیم که اتفاقات خوبی را که اسباب توفیق مردم باشد را در این سال آخر عمر دولت رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه خوشحالی و نشاطی که در بین مردم وجود دارد ما را خوشحال می‌کند، اضافه کرد: نگاه ما به مردم در مرحله اول نگاه انسانی و در مرتبه بعد شهروندی است از این رو باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات و رفاه بیشتر آنها بکار بگیریم.

در پایان نماینده ولی فقیه در استان کردستان با مثبت ارزیابی کردن اقدامات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در سال گذشته گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با مدیریت صحیح مصارف و هزینه کرد بودجه توانست بسیاری از اهداف دولت سیزدهم در استان را محقق کند که امیدواریم این روند نیز در سال جدید همچون سال گذشته با جدیت پیگیری شود .

کردستان رتبه برتر در کاهش نرخ بیکاری کشور را کسب کرد

اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان نیز در سخنانی گفت: نرخ بیکاری استان با کاهش ٦ درصدی به ١٤/٥ درصد رسیده‌ و بیشترین کاهش نرخ بیکاری در سطح کشور به شمار می‌آید.
وی اظهار کرد: تخصیص اعتبارات حوزه عمرانی استان کردستان به ٦٢ درصد رسیده که تنها ١٠ درصد آن اسناد خزانه است.

وی افزود: ٩٠ درصد مابقی تخصیص‌های عمرانی معادل یک ‌هزار و ٦٧٨ میلیارد تومان نقدی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تصریح کرد: در حوزه اعتبارات هزینه‌ای بنا به دلایل مختلف از جمله اعمال فوق‌العاده ویژه و غیره در سطح کشور و استان مشکلاتی داشتیم که خوشبختانه با مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور مرتفع گردید.

محمدی ادامه داد: در کنار تخصیص‌پروژه های ملی و مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کردستان ، امسال در مجموع حدود ٥ هزار میلیارد تومان به حوزه عمرانی تخصیص یافت.

وی گفت: اعتبارات هزینه‌ای سال گذشته استان هم ٩٩٣ میلیارد تومان بود که ٧٦٩ میلیارد تومان آن مربوط به حقوق بود.
محمدی بیان داشت : اعتبارات هزینه‌ای استان هم در طول سال مدیریت شد و اجازه ندادیم دستگاه‌ها کسری بودجه داشته باشند و خوشبختانه تا پایان اسفند ضمن تامین کامل حقوق ، مشکل کسری هم حل شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تصریح کرد: اصل اول سازمان رعایت عدالت است و در توزیع بودجه هم بر همین مبنا و اساس حرکت کرده‌ایم.

این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری سالجاری توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به نام " جهش تولید با مشارکت مردم " و آغاز برنامه هفتم توسعه در کشور گفت : برنامه ریزی های لازم جهت تحقق منویات معظم له در انتخاب شعار سال و اهداف مهم برنامه هفتم توسعه ( تورم تک رقمی و نرخ رشد اقتصادی 8 درصد ) صورت خواهد گرفت.

در پایان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به بعد نظارتی سازمان به عنوان یکی از اولویت های کاری این سازمان در سال جدید گفت: برنامه داریم در سال‌جاری حداقل یک بازدید میدانی از تمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان داشته باشیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1887890

دیگر خبرها

  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • منتظر ارزانی خودرو باشیم یا گرانی؟
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است