Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این اردو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تحت نظر قهرمان ووشوی جهان و آسیا و سابق تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان ایران در خرمدره برگزار شد.

مسوولان تیم مبارزان جاوید این اردو را برگرار کرد تا سطح آمادگی قهرمانان خود را پس از دوران کرونا سنجیده و همچنین نفرات جدید خود را برای مسابقات پیش‌رو آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو به صورت رایگان برای ورزشکار برگزار گردید.

«حیدر محمدی» مدیر تیم مبارزان جاوید در این‌باره توضیح داد: قهرمانان تیم ما در زمان کرونا با رعایت  کامل پروتکل‌ها و با هماهنگی در منزل و یا فضای آزاد دست از تمرینات خود بر نداشتند و آمادگی نسبی دارند.

وی افزود: این اردو کاملا رایگان با حضور مربی مطرح و صاحب سبک ووشو و ورزش‌های رزمی کشور یعنی منصور نوروزی برگزار شد. برای حضور در مبارزات حرفه‌ای باید تمرینات نیز منسجم و حرفه‌ای باشد تا سطح آمادگی نفرات را بالا ببریم.

اعضای تیم مبارزان جاوید، اواخر سال جاری راهی مسکو روسیه خواهند شد تا مرحله جدید مسابقات حرفه‌ای را برگزار کنند.

برچسب‌ها مسکو روسیه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو روسیه ایران مسکو روسیه ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون جوانان جمعیت هلال احمر فارس گفت: دوازدهمین دوره استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت ۱۸۲ دانش‌آموز در دو بخش خواهران و برادران در دو روز متوالی به میزبانی شهرستان مرودشت برگزار شد.

مهدی فیروزه عنوان کرد: در این مسابقات، دانش آموزان از ۷ شهرستان آباده، اقلید، ارسنجان، پاسارگاد، زرقان، خرم بید و مرودشت پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، ارزیابی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفا حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر فارس تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح دستیابی به شعار هر دانش‌آموز یک امدادگر است و این مسابقات به منظور ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

فیروزه با اشاره به اینکه این مسابقات نوعی تربیت دانش آموزان برای خودامدادی - دگرامدادی و فعالیت اجتماعی است بیان کرد: این دوره از مسابقات در ۴ منطقه استان برگزار و تیم‌های برتر خواهران و برادران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند.

طرح ملی دانش آموز آماده در روزهای سخت که به اختصار دادرس نامیده می‌شود یکی از طرح‌های آموزشی-مهارتی هلال احمر است که ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم تا نهم برگزار می‌گردد.

کد خبر 6085116

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی