Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@01:49:18 GMT

آخرین آمار جهانی کرونا + جدول

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۴۶۳۱

آخرین آمار جهانی کرونا + جدول

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 32 میلیون و 769 هزار و 112 نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید19 ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 993 هزار و 542 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 24 میلیون و 178 هزار و 437 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 58 هزار و 668 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 7 میلیون و 244 هزار و 184 نفر رسیده است؛ تاکنون 208 هزار و 440 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 85 هزار و 362 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 5 میلیون و 903 هزار و 932 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 93 هزار و 410 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش 32 هزار و 670 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 4 میلیون و 692 هزار و 579 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 140 هزار و 709 برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، کلمبیا، پرو، اسپانیا و مکزیک نیز به ‌ترتیب با یک‌میلیون و 136 هزار و 48، 798 هزار و 317، 794 هزار و 584، 735 هزار و 198 و 720 هزار و 858 نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با 691 هزار و 235 نفر و آفریقای جنوبی با 668 هزار و 529 نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌‌ترتیب با 4 میلیون و 849 هزار و 584، 4میلیون و 480 هزار و 719 و 4میلیون و 40 هزار و 949 نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به 2 ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دست داده ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

پری سیما علیزاده موفق به کسب مدال طلا در سومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری سوئیس ویژه اعضای فدراسیون با حضور ۸۳۰ مخترع از ۳۶ کشور جهان در آگوست ۲۰۲۳، کسب مدال طلا در چهاردهمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی اختراعات خاورمیانه در کشور کویت با حضور ۲۰۰ مخترع از ۴۰ کشور جهان در فوریه ۲۰۲۴ و همچنین کسب عنوان INV از فدراسیون بین المللی مخترعین جهان شد.

از دیگر افتخارات دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ثبت اختراع در ایران با عنوان سیستم انتقال نور خورشید با استفاده از فیبر نوری برای یونیت دندانپزشکی جهت استفاده در ترمیم‌های کامپوزیتی و کمک به تشخیص پوسیدگی دندان است.

بیشتر بخوانید

مدال نقره بر گردن کارآموز مکانیک خودرو خراسان جنوبی

پری سیما علیزاده دانشجوی ترم ۶ دندانپزشکی گفت: هم اکنون MVP اختراع اولم را ساخته ام و به دنبال گام‌های بعدی از جمله تجاری سازی این محصول هستم، همچنین یک سری ایده دیگر برای اختراع‌های بعدی دارم که انشاءالله به نتیجه مطلوب برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • کدام کشورها ۱۰۰ درصد برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند؟
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی