Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ناظم الشریعه می گوید هنوز مشخص نیست پس از جدایی محمد هاشم زاده از کادر تیم ملی فوتسال، فرد جدیدی به جمع مربیان تیم ملی اضافه می شود یا نه

محمد ناظم الشریعه صحبت هایی را در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران انجام داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه با اشاره به جدایی محمد هاشم زاده از کادرفنی تیم ملی فوتسال گفت:

هاشم زاده فرد شناخته شده‌ای در فوتسال ایران است و از زمان بازیکنی تا رسیدن به کادرفنی تیم ملی از جایگاه خاصی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظم الشریعه ادامه داد:

در چند سال اخیر وی به عنوان دستیارم در تیم ملی تلاش بسیار زیادی داشت و اکنون از جدایی‌اش احساس خلا می کنم. هاشم زاده در مسائل فنی و در ارتباط موثر با بازیکنان نقش پر رنگی داشت. او قطعا این تصمیم سخت را به دلایل متفاوتی گرفته و مسائل مالی هم بخشی از آن بوده است. با وجود ناراحتی زیادی که بابت عدم حضورش در تیم ملی دارم، اما از صمیم قلبم آرزوی موفقیت برایش دارم. امیدوارم با بهتر شدن شرایط در آینده‌ای نزدیک مجددا شاهد حضور هاشم زاده در تیم ملی باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره احتمال اضافه شدن مربی دیگری به کادرفنی تیم ملی گفت:

تا این لحظه هیچ چیز قطعی نیست. باید با رییس کمیته فوتسال نشست مشترکی داشته باشم و کلیه جوانب را بررسی کنیم. پس از آن می‌توانیم درخصوص استفاده از فرد جدید در کادرفنی تیم ملی فوتسال تصمیم گیری کنیم.

ناظم الشریعه با اشاره به اخبار منتشر شده درباره احتمال قطع همکاری وی با تیم ملی فوتسال ایران گفت:

تیم ملی در شرایط حساس اعزام به ازبکستان و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قرار دارد. با این حال در برخی موارد شاهد انتشار گمانه زنی‌های خلاف واقع هستیم. با وجود همه کم و کاستی‌هایی که در برخی موارد وجود داشته اما در برهه حساس کنونی هیچ گونه تصمیمی برای قطع همکاری با تیم ملی ندارم. ما محکوم به ادامه روند چندین ماه اخیر هستیم و تا کسب نتیجه مطلوب در جام ملتهای آسیا و صعود به جام جهانی این راه ادامه خواهیم داد.

 

همچنین بخوانید:

تیم ملی فوتسال ایران مهرماه به مصاف ازبکستان می رود

محمد ناظم الشریعه: جایگاه ویژه ای در فوتسال جهان داریم / شیوع کرونا کار ما را سخت کرد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد ناظم الشریعه کادرفنی تیم ملی تیم ملی فوتسال فوتسال ایران تیم ملی هاشم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت: امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند پس از مذاکره با مدیران این مجموعه قرارداد خود را تمدید و تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.


محمدحسین عراقی‌زاده افزود: ابراری‌نیا سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی با گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.


او  گفت: پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا، محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد امضا کرده است.


عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان، احمد پری آذر مربی و امیر هوشنگ مومنی بدنساز تیم فوتسال گیتی پسند نیز قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند تمدید کردند.


باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکنون قرارداد بازیکنان محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدید کرده و همچنین ۲ بازیکن ارزنده علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را جذب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور